Jump to content

Kjempefornøyd med service ved handel av hagler og rifler.


beagle

Recommended Posts

Fikk et "akutt" behov for å handle litt våpen i sommer. Kjerringa og jentungen tok jegerprøven, og sjølv så trengde eg ei hagle som passa bedre til meg. (Handla 3 hagler og 2 rifler samme dagen).

 

Kikka litt rundt på nettet på kva som var å oppdrive i tilleg til nokre rundar for å klå på våpen.

 

Fikk tips om at Bjørns jakt og fiske i Larvik var flinke med hagler i tilleg hadde dei bra priser. Ringde og avtalte eit besøk der for testskyting og tilpassing av våpen.

Reidar som jobber der kan hagler og brukte god tid både i butikken og på skytebanen, her var det ingen tilfeldigheter ute og gikk. Var litt tilpassning på alle haglene, så dei ble sendt til børsemaker.

En uke etter at vi kjøpte haglene ringde Reidar og sa at han sendte de den dagen, var vi på ferie så venta han.

Det er etter min mening god service.

Var 1 Landberg lady, 1 Beretta White Onyx Lady og 1 Beretta White Onyx + litt ekstra utstyr som ble kjøpt der.

 

Rifler skulle kjøpes og kjerringa hadde kikka og klådd litt på ei Howa hos Jaktdepotet i Drammen. Så vi reiste til dit for å handle. Fikk veldig god service av Idar, som satte sammen en pakke til hver av dem. Kona Howa Houge (?) med Weaver Exstreme m/lys og lyd-demper. Jentungen samme pakke men med juniorstokk. Her ble det bare en lyd-demper til meg.

 

På begge plasser fikk vi veldig god service og vil annbefalle de til andre. Om det blir aktuelt å kjøpe flere våpen så er det stor sjangse for at det blir kjøpt hos en av dem. (brukte mellom 70 og 80 høvdinger på våpen og utstyr denne dagen).

Link to comment
Share on other sites

Det er rart med det, men man pleier å få litt service når man handler for 70-80 høvdinger.

 

Er ikke alltid det. Var og skulle handle ny salong og et par gode stoler på Bohus forrige uke. etter å ha sett på det vi skulle gikk vi, på en halv time så hadde ikke bertene på sjappa tid til å snakke med oss. Var opptatt med å prate sammen om hva som skulle skje i helga hørdes det ut som.

Sa høyt til kjerringa da vi passerte de på vei ut " vi går til en plass der de vil selge oss noe". Det var ingen reaksjon bak skranken! de var vel glade for å slippe å gjøre noe.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...