Jump to content

Blazer R93 !


Recommended Posts

En venn har kjøpt et slikt våpen nå (nydelig liten sak) men etter første prøvetur skulle han pusse pipa og fikk ikke ut sluttstykket , jeg var innom han i går for og ta en kikk men for første gang på et våpen fikk ikke jeg heller ut sluttstykket. På høyre siden på låskassa stikker det opp en liten knott og jeg var sikker på at det var bare og trykke ned den og trekke ut men det gikk ikke .

Hva er den knotten til og hvordan tar man sluttstykket ut :?:

Link to comment
Share on other sites

En venn har kjøpt et slikt våpen nå (nydelig liten sak) men etter første prøvetur skulle han pusse pipa og fikk ikke ut sluttstykket , jeg var innom han i går for og ta en kikk men for første gang på et våpen fikk ikke jeg heller ut sluttstykket. På høyre siden på låskassa stikker det opp en liten knott og jeg var sikker på at det var bare og trykke ned den og trekke ut men det gikk ikke .

Hva er den knotten til og hvordan tar man sluttstykket ut :?:

 

 

Du gjer føljande: sluttstykke i bakreposisjon. Skyv høgre side av magasinet inn mot midten, da vil sluttstykke gå ca 1 cm lenger bak.

Trykk så på "knotten" som du har sett, og vips er sluttstykket ute.

 

Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Blaseren har eit laust magasin som sit i stokken.

Dette magasinet har ein vegg på vengstre sida, og ein vegg på høgre sida.

Legg fingeren på høgre vegg og press inn mot vengstre vegg.

Deretter trykk ned knotten.

 

For å sett inn igjen sluttstykket, press ned magasinet og skyv fram sluttstykket med styringane i spora sine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...