Jump to content

Voksen Basset Artesien Normand til salgs


Bullstaff

Recommended Posts

En av mine valpekjøpere fra Trines første kull tok kontakt med meg forleden dag. Han har kommet i en situasjon der tiden går fra ham og han føler han ikke får noe tid til hund.

 

Derfor lurte han på om jeg kunne være så snill å hjelpe han med å selge han for han.

 

Dette er en hannhund, snart to år. Jager rådyr. Det er skutt rådyr for ham. Eier skryter av han og jeg har fått tekstmeldinger om at han er rå på jakt etc. Har ikke hørt eller sett han i aksjon selv, men vet fra kullsøsken at det er masse jakt i dem.

 

Hunden bor nå i vestfold. Både jeg og eier ønsker at han skal komme til et hjem der han blir tatt vare på som et familiemedlem og selvfølgelig er jegere.

 

Charly som han heter har bodd hos oss noen uker mens eier har vært bortreist, og er en grei gutt. Han er omgjengelig med andre hunder, og mennesker. Legger ved et bilde av han.

 

Ta kontakt med meg ved interesse, evt send e-post eller ring. adr og nummer finner du ved å klikke på "contact" -knappen på min hjemmeside (www.woodsbullet.com).

Stamtavle til hunden finner dere også dere ved å klikke på "puppies" og "b-litter 2007"

 

Vi har også stadig andre hunder til salg.

 

Legger ved et bilde av Charly

Charlie.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...