Jump to content

God service fra fjellprodukter.no


Tex Mexx

Recommended Posts

Jeg fikk ett par Viking Deer Hunter fjellsko fra min fru i vår. Etter noen få turer i skoenes "innkjøringsfase" røk det en metallhempe på hver sko, de gikk tvert av uten at jeg hadde utøvet noe særlig makt i knytefasen. Jeg har slitt ut noen par sko i mitt syndefrie :mrgreen: liv, men har aldri opplevd at metallet ryker først. Skuffet måtte jeg konstatere at skoene nå var ubrukelige. Jeg skrev en mail til butikken og fikk kjapt svar om å sende dem i retur, samt legge ved kopi av kvitteringer. Etter 14.dager fra jeg sendte dem inn fikk jeg mail om at nye sko var sendt i retur, nå gleder jeg meg til å få prøvd dem ut ordentlig....regner med at det var en produksjonsleif og som forhåpentligvis ikke er i dette partiet. Jeg (og kanskje andre) også er snar med negativ kritikk, derfor vil jeg trekke frem den gode servicen som fjellprodukter.no viste her!!

Link to comment
Share on other sites

Høres jo bra ut. Er i markedet for nye sko så slik info er interesant.

 

Mine lærstøvler (Lundhags) har vært ut på reise i Norge i over en måned nå i vår, avtalen var at importør skulle reparere en sprekke/lekkasje i gummikalosjen (dokumnetert med bilder og greier), dette skulle ikke skje. Når skoen kom tilbake er det gjort nokså nøyaktig ingenting med de bortsett fra å fjerne innleggsålene og lissene. Importør svarer ikke på e-post, det oppgitte tlf nummeret er ikke i bruk (det gjelder forresten e-postadressene på hjemmesidene også, en må sende til sølvkroken.no for å komme fram???)

Gidder ikke herje med det, så jeg limer sprekken selv. Men med tanke på denne elendige servicen og nokså stive prisen på produktene-styr godt klar av Lundhags, importøren er ikke seriøs.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...