Jump to content

Godt kjøp? Beretta Gold 682e


brodsjo

Recommended Posts

Hei, fikk i dag tak i ei bruka Beretta Gold 682 til 20.000. Børsa er 3 år gammel og i følge selger ikke skutt 1000 skudd med en gang, i følge selgeren ser den fortsatt ny ut. Selges visstnok pga dårlig helse og hjerteinfarkt de siste årene.

 

Er dette et godt kjøp hvis informasjon stemmer? Henter børsa på mandag så da vet jeg mer.

Link to comment
Share on other sites

dette våpenet har du kjøpt av en god kamerat av meg. Han kjøpte den av meg når jeg jobbet på jaktogfriluft. Ingen mann på jord er mere nøye med våpnene sine enn han. Og denne børsa er nesten ikke skutt med. Så her har du gjort et godt kjøp. :D

Link to comment
Share on other sites

Var 5 minutter for seint ut på ei som ble solgt til 17, men som var betydelig mer brukt. Med tanke på nypris (idag) som er 35.000 kr, så slo jeg til med en gang. Pruta så klart litt, men kunne kanskje prøvd mer. Men er fornøyd med å endelig ha kjøpt ei hagle, så nå må jeg begynne med det og..

 

@bjarni, betryggende å høre, var min far som ringte og han var helt sikker på at det ikke var noen grunn til å betvile det selgeren sa.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en 682 Gold E og jeg er meget fornøyd. Kjøpte den brukt for 17000 kr brukt (2004 modell). Disse haglene har jo blitt mye dyrere bare i år. Dersom det er justerbar stokk vil jeg nesten si at 20 laken er en god pris, dersom det ikke er det så selges tilsvarende på XXL til ca 25 laken helt ny.

 

Uansett er det jo en hagle som du har for livet og den er lett å vedlikeholde :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...