Jump to content

Resultatside for Jaktfelt og elgskyting


brodsjo

Recommended Posts

Hei, som en litt over middels interessert jaktskytter har jeg gaatt lei av aa bla meg gjennom daarlige oppdaterte og uoversiktlige foreningssider paa jakt etter resultater. Derfor har jeg prövd aa utvikle en portal der brukere selv kan laste opp resultater de sitter paa. Med inspirasjon fra f.eks leirdue.com og langrenn.com.

 

Jeg synes selv det er interessant aa se resultater fra stevner jeg selv ikke har deltatt paa, men det kan ofte vaere vanskelig aa finne disse resultatene. Paa sida pröver jeg ogsaa aa legge ut noen nyheter en gang i blant. Altsaa hvis sida blir godt besökt og folk vil at jeg skal legge ut nyheter angaaende stevner osv, saa ta kontakt.

 

her er sida: Jaktfelt.no

 

For aa laste ned resultater, saa maa du vaere registrert bruker, registrering tar bare et par min og jeg haaper at folk blir mer motivert til aa laste opp naar de först er registrert. (Anti-free-rider)

Link to comment
Share on other sites

Siden sluttstykket er nede gir jeg en liten oppdatering her.

 

Da har jeg kommet litt lengre paa sida og laga en oversikt over stevner som jeg kommer til aa oppdatere de neste dagene. Vet selv bare om stevnene til NJFF og haaper noen har lyst til aa gi meg informasjon om ikke-klasseförte stevner og dfs-stevner.

 

Sida har vaert veldig godt besökt siden oppstart med allerede over 1000 unike besökende paa under 1 mnd. Desverre har det ikke blitt registrert saa mange brukere og ingen resultater er lastet opp fra andre enn meg selv og en bruker. Derfor önsker jeg gjerne tilbakemeldinger paa hva som kan forbedres, brukervennlighet osv. Er aapen for alt. :-)

 

http://jaktfelt.no

 

Mvh, Kjetil

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liten oppdatering:

 

alle kommende stevner fra njffs terminliste er naa lagt inn paa sida. I tillegg til noen karuseller, enkeltstevner og andre ikke-terminlisteförte stevner er jeg oppe i 168 stevner, men jeg vil gjerne ha flere. :) Altsaa kom med tips hvis du har. Terminlista kan sorteres etter dato, alfabetisk og etter fylke. Ogsaa mulig aa vise bare enkelte fylker og dermed se alle stevnene der, sortert etter dato.

 

Haaper enkelte ogsaa benytter sjansen til aa registrere seg og deretter laste opp sine resultater for aa dele dem med andre.

 

Responsen har ikke vaert saa stor enda som jeg haapet, men det tar litt tid aa bygge opp slike sider, og aa faa folk til aa benytte seg av tjenesten. Jeg haaper paa tilbakemeldinger hvis noe ikke er bra!

 

www.jaktfelt.no

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Interessant og fine sider, og sikkert mye jobb.

 

En liten ting, du må få fixet keyboardet ditt, slik at vi får med æøå, det ser litt for amatørmessig ut med aa....

 

Ellers er det noen detaljer jeg kunne tenke meg å diskutere, men gjerne over der, går det an?

Link to comment
Share on other sites

Hei og takk for svar. Ja, jeg maa faa ordna det; tingen er at jeg er i tyskland :oops: , men maa pröve aa ordne meg et norsk tastatur. (Edit: der ordna jeg norsk tastatur gitt ;-) æøå)

 

du kan gjerne komme med forslag i det lille forumet paa sida hvis du vil, eller var det noe annet du tenkte paa? For aa skrive i forumet saa maa du registrere deg med navn og epost, og deretter aktivere en link som blir tilsendt paa epost.

 

Er aapen for alle forslag! :)

Link to comment
Share on other sites

Hei og takk for svar. Ja, jeg maa faa ordna det; tingen er at jeg er i tyskland :oops: , men maa pröve aa ordne meg et norsk tastatur. (Edit: der ordna jeg norsk tastatur gitt ;-) æøå)

 

du kan gjerne komme med forslag i det lille forumet paa sida hvis du vil, eller var det noe annet du tenkte paa? For aa skrive i forumet saa maa du registrere deg med navn og epost, og deretter aktivere en link som blir tilsendt paa epost.

 

Er aapen for alle forslag! :)

 

Regga meg...... brace yerself!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...