Jump to content

RÅDYR OG RÅDYRJAKT NR 1-2-3og 4


rådyrjeger

Recommended Posts

Hei alle på Kammeret.no!!!

 

Ja så var den endelig her Rådyr og rådyrjakt nr 4. Jeg ble like glad når jeg fikk se at den var kommet som om jeg skulle ha vunnet på lotto. Jeg er så heldig å ha fått tak i alle disse filmene i denne serien, å etter min mening så er det ingen jakt filmer som kommer opp mot disse. For disse viser alle sider ved jakten, både det sosiale sammen med jeger venner og hunder. Jeg har mange jakt filmer i min hylle, både av svenske og danske filmer. Ja og noen andre norske også, men for meg så virker det som om det bare er det å skyte rådyret som teller. Det jeg syntes er helt unikt med filmene til Runar Høgfoss og Ole Chr Fallan er at de viser alt det som er rundt jakta. F.eks jegre rundt bålet hvor praten går livlig om forskjellige hunde typer å her kommer den lune fine stemningen frem, som det som regel er blant jakt kompiser. Det er også lagt vekt på det at filmene er lærerike både når det gjelder jakt og om hundens innjaging, å her er det noe å lære for oss alle. Et eksempel på hvor bra disse filmene er. Min kone finnes ikke interesert i jakt men når det settes på en av disse filmene ja da koser hun seg altid, selv hun syntes de er enormt flotte. Jeg tror vel at jeg nå har sett de 2 første 150 ganger, å jeg er fortsatt like glad i å se dem. Mange vil vel nå si at ja han er vel gal da, men jeg kan forsikre dere om at da er jeg gal på en god måte. For disse filmene gjør meg altid glad og i godt humør, å de er faktisk med på å gjøre vente tiden frem mot neste høst litt kortere. Så hvis du ikke har disse filmen, så kan jeg på det varmeste anbefale deg om å skaffe deg disse. For er det noe jeg kan love så er det at du her vil ha menge hyggelige timer forann tvn. Så med disse ord vil jeg få Takke Runar Høgfoss og Ole Christian Fallan for kjempe flotte jaktfilmer, jeg håper at dere lager mange fler i fremtiden. Da er det ihvertfall noe å se frem til i fremtiden. Tusen Tusen Takk!!!!!!!!!!!!

Mvh

Roger Hansen

Råde

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...