Jump to content

SVULRYA JAKTFELT


pettern

Recommended Posts

Var i dag på svulrya og skaut felt, Fin løype og ikke minst været, Hadde vel ikke di største forhåpninga selv,men det gikk da veldig bra til siste holdet,Hold en villsvin 100m(elektronik)hold 2 ravn- stå. hold 3 tiur -sitt (106m innert 2ring) hold 4 -rev -sitt 112m. hold 5 jerpe -stå -52m. hold 6 -ulv 200m -ligg (da ble det 2poeng-.

Veldig fint stevne,kommer neste år og hvis det passer inn. Spes tiur var vanskelig,og ulven burde en jo kunne klare og holde inn,men liggene er det noe som ikke stemmer om dagen. :? 148p og egentlig fornøyd etter hva en gjorde i hedalen lør.helbommer koster,Da er løpet kjørt :oops:

Link to comment
Share on other sites

Ble 148 på meg. Fornøyd med stevnet, men å miste på ravn da gitt :cry: Hadde 49 poeng på villsvinet, nappa det siste skuddet i 9'ern til høyre.

Så nå er det bare igjen ett jaktfeltstevne av sesongen for min del, elgbane neste.

 

EDIT: Trur det ble 14 poeng på ulven :oops:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Honør til arrangøren som ordnet med et fint stevne. Er greit fornøyd med 148p med 49 på villsvinet og 21 på ulven. Innersona på tiuren ble imidlertid i minste laget for meg så jeg slapp en ut her :)

 

Noen som har sett resultater? Jeg kommer ikke inn på njff-sidene nå. Får en error-melding.....

Link to comment
Share on other sites

En må følge med heretter, Mente nå jeg fikk 148p. Fikk så en tlf fra sniper arne at nå lå resultatene ute og jeg sto med 144p. Jeg ble jo som vanlig hoppene gal og ringte så den som var ansvarlig for stevne.Fikk så tlf i går kveld og beskjed om at dem hadde gjort en feil og at jeg får 3 plass med 148p. så da ble det pokal ,em litt bismak, Er viktig at dem som skriver resultater gjør dette klar og tydelig så slipper en slike episoder.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...