Jump to content

sightron 8-32-50


pettern

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

fikk ny kikkerten i dag,og må si at den virke veldig bra så her vil jeg tru at bushnellen er passert i kvalitet-skarphet.

den må da være ganske perfekt med 1/8 dot og 8-32-56. er bra øyeavstand og virke ikke sær slik mange andre er, klikka virke skarpere en på nikon min,mer lik leupold sine egentlig. dette er nok et greit kjøp i den prisklassa.

handla av JAKTFALL og må takke for god service og den ekstra tingen, så dette vil jeg anbefale andre og.tror det blir en sightron til som skal på sakon til vintern gitt. :mrgreen::P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

vurderer og selg bendern min med dotter og handle en sightron til av jaktfall. skrur på øyet på elgen uansett og da holder det med en dot. og med 1/4 klikk så blir ikke det over en runde uansett. Og jeg får mulighet til og skru mer forstørring samtidig som den passer meg bedre til jaktfelten. bud over 8lapper så vurdere jeg salg.

Link to comment
Share on other sites

har ikke testa den på di holda som du sier,da jeg ikke helt ser vitsen i det i det hele tatt. Men jeg fikk den klar ned på 30m og det på 32x.jeg benytter den som sagt til jaktfelt der vi kan få hold ned på 25m, Men nå skal det sies at det av di 19 stevnene jeg har skutt i vinter så er det korteste 30m.. Mange av arangjørene har vel fått med seg at dette har ingenting med rifleskyting og gjøre egentlig. men kikkerten kan jeg anbefale,virke som et bra produkt på høyde med mye dyrere optikk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...