Jump to content

yildis hagle.erfaringer


v-max

Recommended Posts

har prøvd og søke uten noe særlig resultat.

 

det jeg begynner å spekulere på er innkjøp av ei slik halvauto hagle..... ser at jaktdepotet selger disse for en billig penge,men er litt skeptisk når jeg ser prisen....er dette ei jallahagle?noen som har testet denne hagla?

Link to comment
Share on other sites

Du får komme innom å se på mi....er jo ikke langt mellom lofoten og vesterålen!! Men i siste jeger hund og våpen er en test av ei slik. Mye skryt der!

Har hatt min P56 i 6-7 år nu trur æ, og er kanonfornøyd. Har ramla på den vært i snøkov og kulde så det holder -20 ingen problem :D Har skutt alt fra leirduepatroner og til 52g magnum uten trøbbel. Lett og plukke fra hverandre for rengjøring++++ Mye hagle for pengene!! Eneste negative er at p56`n er stygg som f... hjøpte min fra holstad våpen og fått kjempeservice der når jeg selv har mistet måtteri etter å ha fiklet for mye i skogen :oops::oops::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

ja,såg testen,men har gådd på en smell før etter å ha hørt på testene til ekspertene i jeger hund og våpen....tenker da på den lovende omtalen av jahiti jalla-siktet :oops: ....

er litt mer informativt å høre på vanlige folk,som har hatt geværet over tid,og prøvd det under alle forhold....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...