Jump to content

poblemer med sauer 202


Snåsa

Recommended Posts

hei..

har en sauer 202 classic i 6,5*55. har vært veldig fornøyd frem til nå...

for det første fikk jeg problemer med å ta ladegrep. fant etter hvert ut at dette var på grunn av at sporet på undersiden av sluttstykket buttet mot halsen på hylsen når jeg skulle føre sluttstykket tilbake fra låst stiling.. noen som vet hvorfor det blir slik??

prøvde med nytt magasin men dette førte ikke til en løsning på problemet :x

riflen ble deretter levert inn hvor jeg kjøpte den.. en hyggelig "børsemaker" skulle fikse problemet og filte av et stort stykke i enden av dette sporet... er dette en valig måe å løse problemet på :?: ...

forrige uke røk også tennstemplet på riflen.. :? ... har nå fått byttet dette... noen som vet om dette er en "vanlig" feil på sauer??håper på gode svar :D ...

 

og næi til alle dere blasertilhengere... jeg kommer ikke til å bytte fra sauer til blaser :P:P

prøv å unngå å bruke dette emnet til å rakke ned på sauer... er ikke det jeg er ute etter 8)

Link to comment
Share on other sites

.ja jeg kjøpte den ny..

å vidt jeg vet er det vel 5 års garanti på sauer og denne garantien hadde desværre gått ut :shock:

men jeg regner jo med at det er meningen at den skal vare litt lengre enn dette llikevell 8)

må kanskje ta enda en prat med "børsemakeren"...

Link to comment
Share on other sites

kanskje en telefon til landrø kan ordne opp i saken ja;)... burde vell gå ann å høre hva han mener om det i alle fall :P

hadde vært greit å funnet ut hva som kan være grunnen til problemet i alle fall så man slipper at det gjentar seg :?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...