Jump to content

NM LØPENE ELG


pettern

Recommended Posts

  • 4 months later...

Begynner å nærme seg nå. Jeg har skutt så altfor lite på elgen i år, grunnet at elgbana hjemme har vært under ombygning. Den skal være ferdig til helga, så da blir det hardtrening fram mot NM. Stevneresultatene begynner å stabilisere seg på litt ordentlige summer nå, men har enda noen poeng å gå på. Det er den sterkeste skytegrena mi ihvertfall.

 

Skal skyte i Oppdal på mandag. Mange fra kammeret som skal dit?

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Det skal 6 stykkker dit fra Enebakk inkludert undertegnede. Jeg tar med meg Østerdalscuppen ( 4 og 5 / 07) først og skyter på Oppdal på fredag. Østerdalscupen er i år som i fjor Øvre Rendalen Tynset og Dalsbygda (Os). Har kun skutt ett stevne i år gr. en gammel skade fra i vinter, men det ble 91 og det er jeg fornøyd med. Så foresten svært få Kammerlogoer på Enebakk, faktisk kun min egen. Hvor var resten hen da ?

Link to comment
Share on other sites

Hadde planer om og reis dit, og har ikke meldt meg på heller kan vel etter anmelde hvis det er ledig plass.

Har da ikke fått trent noe heller, I ringsaker så er det jo ingen som satse på elgskyting og da åpne dem jo ikke noe baner før uti juni,.Og da er det jammen bare tull med og få elgen til og fungere og. Få bare håpe det blir ny bane med en elgbane som virke og som det blir mulighet til og trne på fra først i mai.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...