Jump to content

Kammeret trenger nye moderatorer


Aircooled

Recommended Posts

Kjenner du noen som du mener kan bli en god moderator på Kammeret.no?

Kammeret har vokst voldsomt siden vi ble startet for litt over ett år siden. Vi er i dag over 4000 medlemmer, og har ca 2,4 millioner treff i mnd. Vi trenger flere moderatorer.

Vet du om en bruker her inne som kunne bli en god moderator?? Her har du sjansen til å nominere andre brukere. Skriv inn navnet på brukeren, og fortell hvorfor du mener han eller hun kunne blitt en god moderator.

De som blir nevnt vil selvsagt få muligheten til å takke for nominasjonen, eller takke nei.

 

Til de nominerte: opplæring vil bli gitt. Du vil ha de andre medlemmene i moderatorkorpset tilgjengelig for debatt og diskusjon. Store og vanskelige besluttninger vil bli tatt i samråd med styret og dine medmoderatorer.

Som moderator bør du ha ett ønske om å være med på å gjøre kammeret enda bedre enn det er i dag. Du bør ha litt tid "til overs" og interesse for jakt og skyting. Det er IKKE påkrevd at du kan noe om alle grener og skyteformer innen vår hobby. Ingen kan alt, men sammen kan vi mye.

 

Prosess: Når tråden har fått leve en stund, vil jeg lage en liste over nominerte medlemmer, og listen vil bli presentert for styret og de andre i moderatorkorpset. Aktuelle kandidater vil da bli kontaktet nærmere. Hvem de nye moderatorene til syvende og sist blir, vil selvsagt bli presentert her på forumet.

 

P.S Vær så vennlig å ikke send PM til styrets medlemmer om aktuelle medlemmer, men skriv det i denne tråden.

Til slutt vil jeg opplyse om at det ikker er ønskelig med personkarakteristikker og avveininger for og mot forslagene i tråden

Jeg presiserer her og. Dette er ikke en avstemmningstråd. Sjekk andre innlegg i tråden. Er brukeren du ønsker å foreslå allerede nevnt, trenger man ikke gjenta det. For å gjøre dette litt oversiktlig blir innleggene her fjernet etter hvert som listen blir oppdatert.

 

På vegne av styret i Nojs

Eirik Ottesen

Link to comment
Share on other sites

De nominerte er:

338RUM

Amatør

Bukkebrøl

CESANBERG

Edward

Egil(takket nei)

Graahund (takket nei)

Hassel

Hyperjinta

Høggern

Jibrag (takket nei)

Jørgen

Keith

Kjell Olav

M67

Mauser68

Misty

Omega

Poacher (takket nei)

Polardego

Ranger

Foxterrier

Rino (XO)

Sako 30-06 (takket nei)

Steve

Tispa

Nofish

Vestlandsjeger

VeT|Us

Villreinjegeren

Vingemutteren

jerognal

Metallurgen

General Custer

Per-S

Rufus

Mullins

Skautussa

Sharpshooter

Tord

Raudnakke

Bromark

Link to comment
Share on other sites

Da er listen oppdatert, og som jeg skrev tidligere, alle innlegg slettet. Dette for å holde tråden ryddig og oversiktlig.

Tråden vil løpe til førstkommende fredag 160109 kl 2300, hvorpå den så vil bli stengt. Aktuelle kandidater vil etter en vurderingsprosess bli kontaktet

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...