Denne uken la XXL ut en rekke varer merket "Internettpris" bland annet en Zeiss Classic Diavari 2,5-10x50 til 1999:-
Jeg og mange andre slengde oss rundt og fant på en god unnskyldning for at vi trengte en ny kikkert og bestillte. Orderbekreftelsen kom rett etter der de bekrefter at ordern er mottatt og skal sendes så snart som mulig. Noen timmer senere får vi denne mailen
"Hei
Det har skjedd en feil på våre nettsider, der et Kikkertsikte, Zeiss Classic Diavari 2,5-10x50 ble satt opp med en pris på kr. 1999,-
Riktig pris er kr. 5999,-
Kr.1999,- er en pris som Kikkertsiktene skal ha til åpningen av XXL-butikken i Bergen, og et antall av 20 stk.
Dette er en åpenbar feil og ordren din blir derfor slettet.
Vil også vise til våre salgsbetingelser på vår nettside, og særlig pkt. 4 og 15, hvor vi tar forbehold om feil.
Beklager dette."
Når jeg svarte dem og forklare at jeg ikke var enig og ønsket å gå videre med denne saken til forbruksombudet fikk jeg et sarkastisk svar tilbake fra deres e-sjef at han ikke ser noe feil i deres behandling av saken og ønsket meg "lykke til" med klagen.
Det er mange med meg som har blitt behandlet like krast i denne saken. se tråden "Budsjett kikkert"
Detter er ikke serlig god kundebehandling fra XXL sin side og nå er det definitivt ikke serlig god markesføring.
Er det fler som opplevt samme behandling enten i dette caset eller lignende så fyr løs.
Jeg ønsker at flest mulig får vite hvilken holdning XXL har til sinne kunder.