Jump to content

veslan

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

veslan's Achievements

Rookie

Rookie (2/17)

  • First Post
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Reputation

  1. Hvis det kun er 10 st som skal selges i morgen "hvis de åpner" på Lagunen kanskje de har tatt sist ukes glipp innover seg og faktisk ønsker gjøre opp for seg.. det er i vartfall lov å håpe.
  2. Idag kl 07:00 åpnet XXL på Lagunen i Bergen og jeg kan ikke se at de lagt ut noen Zeiss kikkersikter på nettsidene slik de sa i mailen vi fikk av dem. Er det noen som vart på Lagunen nå på morgonen og sett om de solgte noen der.
  3. Denne uken la XXL ut en rekke varer merket "Internettpris" bland annet en Zeiss Classic Diavari 2,5-10x50 til 1999:- Jeg og mange andre slengde oss rundt og fant på en god unnskyldning for at vi trengte en ny kikkert og bestillte. Orderbekreftelsen kom rett etter der de bekrefter at ordern er mottatt og skal sendes så snart som mulig. Noen timmer senere får vi denne mailen "Hei Det har skjedd en feil på våre nettsider, der et Kikkertsikte, Zeiss Classic Diavari 2,5-10x50 ble satt opp med en pris på kr. 1999,- Riktig pris er kr. 5999,- Kr.1999,- er en pris som Kikkertsiktene skal ha til åpningen av XXL-butikken i Bergen, og et antall av 20 stk. Dette er en åpenbar feil og ordren din blir derfor slettet. Vil også vise til våre salgsbetingelser på vår nettside, og særlig pkt. 4 og 15, hvor vi tar forbehold om feil. Beklager dette." Når jeg svarte dem og forklare at jeg ikke var enig og ønsket å gå videre med denne saken til forbruksombudet fikk jeg et sarkastisk svar tilbake fra deres e-sjef at han ikke ser noe feil i deres behandling av saken og ønsket meg "lykke til" med klagen. Det er mange med meg som har blitt behandlet like krast i denne saken. se tråden "Budsjett kikkert" Detter er ikke serlig god kundebehandling fra XXL sin side og nå er det definitivt ikke serlig god markesføring. Er det fler som opplevt samme behandling enten i dette caset eller lignende så fyr løs. Jeg ønsker at flest mulig får vite hvilken holdning XXL har til sinne kunder.
  4. veslan

    budsjettkikkert?

    Jeg synes vi er alt for snille mot XXL og skjuler denne viktige diskusjonen under en alt for annonum tråd. Jeg starter derfor en ny tråd "XXL og kundebehandling" der jeg håper vi kan forsette denne diskusjonen og fler får opp øyene for den dårlige kundebehandlingen de har.
  5. veslan

    budsjettkikkert?

    Bra at så mange reagerer på dette brudet mot godt forettingsvett. Jeg håper og at diskusjonen kommer ut fra dette forumet og at det komuniseres videre mot XXL. Hvis tilstrekelig mange reagerer tar kanskje XXL dette innover seg og holder seg til den prisen som vi alle har kjøpt varen til. Adressen til den ansvarlige hos dem er morten.i@xxl.no Jeg oppfordrer alle å lage et sant HELVETE for dem. Kunden har alltid rett!! Ps. Jeg regner med at XXL har råd til å selge et 20-tal kikkertsikter med litt tap. Ds.
  6. veslan

    budsjettkikkert?

    Har kjørt saken mot deres e-sjef og de ønsker ikke ta ansvar for deres mistak. Når jeg uttrykkte min uenighet og forklarte at jeg vil ta saken videre med forbruksombudet ønsket han meg bare "lykke til". Jeg ser, og skønner at de har gjort en feil men at de ikke står ved det og setter kunden i fokus er veldig arrogant. Jeg håper flest mulig peser XXL for dette og gjerne tar saken videre
×
×
  • Create New...