Jump to content

Sako Quad HB vs Anschutz 64 MS


ssp1

Recommended Posts

Begge er bra rifler.

Anshütz er overlegen med avtrekk levert fra fabrikk. Men til Sako`n får du CG-trigger og da er den på høyde med Anshütz`n

Det som er mye viktigere er at du prøver flere våpen. Mange jeg har vært borti klarer ikke å trekke ut st skarp skudd ut av kammeret. Opplevde det på min anhütz, og fikk bare pussetips fra importør. Men jeg klarte å jukse det til sjøl.

Har opplevd det med min gamle sako finnfire. Men på denne kassa kan en løsne løpet al'a sauer. Og justere rett eller feil kammer lengde.

Trur ikke sako Quad har denne løsningen.

Nye Anshütz rifler leveres med hull i låsekassa til kikkert baser. Vet det leveres Picatinny, turn in og weaver baser.

"Alle" sier at en ikke bør kappe løpslengde på anshütz, for min del har det bare blitt mye bedre. Utvalget i pipe langder fra fabrikk er jo bra.

Har ikke brukt sako quad sjøl. Men jeg savner den fine sluttstykke gangen som sako finnfire hadde. Etter hva jeg har sett er Quad og finnfire veldig lik.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...