Jump to content

Noen som har 350 Rem Mag på Østlandet?


Bergur

Recommended Posts

Jeg vurderer å kamre om min .358 Win til 350 Rem Mag. Men ønsker å se litt nærmere på kreasjonen, og prøve kaliberet, før jeg går til skrittet å kamre om.

 

Lurer derfor på om det er noen som har våpen i dette kaliberet, og som jeg kunne ha møtt for å se og evt prøveskyte.

 

Ta i tilfelle kontakt på pm.

Link to comment
Share on other sites

350 Rem Mag er vel kjent for å prestere omtrent som 35 Wheelen med 20 tomms/50 cm pipe. Det er ganske bra mye mer enn 358 Win. Men er ikke ønskelig med så kort pipe for min del.

 

Har 56 cm i den jeg vurderer å kamre om. Og ideelt sett ville jeg hatt noen cm til. Men 56 cm er hendig og greit,

 

Har du erfaring med 350 Rem Mag Sellik?

Link to comment
Share on other sites

Nei, nei, nei, nei :winke1::winke1::winke1:

 

Du har verdens flotteste 358 Win.

Flott å bære lange dager, Flott å skyte med, flott rekyl, knall kulebane med rett kulevalg, knall effekt på alt levende vilt med tyngre kuler..... Nei, nei, nei :mrgreen::mrgreen:

 

Det finnes ikke et vilt i verden som merker om 358 kula di forlater munningen med XX m/s eller XX m/s

Skulle gjerne tatt over børsa di, men grunnet samme kasse, men i 7-08 tror jeg egentlig at det dekker alt jeg jakter :wink:

 

Jeg har hatt to stk 350 Rem Mag :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...