Jump to content

Boskon Guard 530sm


Ctf

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg har ett problem.. Har kjøpt meg 2 stk Boskon Guard 530sm..

Jeg får de ikke til å sende e-post.. Ser på kontantkortet at de har forsøkt å sende da det er brukt ca pr bilde 10 øre.. Får ikke noe bilder.. Har fulgt bruksanvisning så langt det lar seg gjøre..

Noen som har noen tips? :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hei Ctf,

 

Jeg kjøpte også det samme kameraet. Jeg satt det opp slik beskrevet i Manualen, men tok et par forsøk før jeg fikk det til. 2 ganger klarte jeg å velge feil kamera fra menyen, jeg klarte også å lagre filen på desktop og ikke på SD kort.

 

Det som er bra med dette kameraet er at du kan teste MMS funksjonen manuelt.

Jeg tror dette er riktig fremgangsmåte (kameraet står i skogen nå):

Når det står i set up / test modus så trykker du på meny (på fjernkontroll), så tror jeg det var på MMS / SMTP, så MMS parametre så ned til Manuel MMS test (på side 2). Jeg husker ikke akkurat hvor jeg fant det, men mener jeg fant den slik..

 

MEN alt er ikke som det burde være (tror jeg).

En ting jeg har erfart er at i kamera modus så sender det bilder kun når du er vekke fra kamera (minst 30m). Dette er jeg ikke så bekymret over. Jeg har også sett at kameraet mitt sender kun 1 bilde (første bildet tatt). Jeg har satt maks antall bilder pr dag 15stk. Nå kan det selvfølgelig hende at det kune blir sendt 1 bilder fra hver "aktivitet" foran kamera, men meget usikker. Noen som har lignende erfaringer?

 

Mvh,

Andre

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...