Jump to content

Trenger jakthjelp


huntingdaddy

Recommended Posts

Skulle med broren min på beverjakt til helga, men så ble det dessverre noe tull så den faller fra. Vet noen om noen mulighet til å enten jakte noen skadebever noe sted eller muligens dra til Sverige på jakt som ikke er for dyrt? Broren min er en fersk jeger som ikke har fått sjansen til å bli med på jakt enda og denne helga hadde vært siste mulighet før høsten! :?

Link to comment
Share on other sites

Joda. Jeg vet at kommunen kan søke om å forlenge jakten med 15 dager, hvis unormalt mye snø og is har gjordt vinterjakten vanskelig. Mulig dere har hatt en hard vinter i Asker og Oslo :lol: :lol: :lol: . Men er det ikke greit å lå dyra få litt fri nå, og heller glede seg til høsten? Sommeren går fort nok, og det er masse annet finne på. :)

Link to comment
Share on other sites

Neida, ville jo ikke akkurat vært midt på Karl Johan man skulle jakte da... :lol: Joda, klart det, men hadde jo vært kult å få en mulighet å få broren min over dørstokkmila før høsten også. 8) Sist og ikke minst så hadde det hjulpet på jaktabstinensene mine. :mrgreen: Naja, da får man jo bare håpe på korttrekningene på rein, rådyr og småvilt og tvinne tommeltotter i mens... :roll: Og jada, skytebanen blir nok også flittig brukt framover. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...