Jump to content

Winchester mod 70


Baustad

Recommended Posts

  • 3 years later...

Ifølge importøren (nordskog), har dei slutta å produsera disse guardane. For på den nye mod 70 var det ikkje likt. Ufatteligt dårligt mtp rifla har vore i produksjon frå 1936-2005, med små endringar undervegs.

Håpe nåken har peiling på om den avtrekkerbøylen eg linkar til kan passe til mod 70 lang kasse post 1964

Link to comment
Share on other sites

Hei.Hviss det er en post 64 du har kan du sjekke med Numrich i USA

Vet ikke vilken modell du har men se på denne siden jeg linker til så finner du ut hva du skal ha.Hviss din modell er produsert før 1964 har du en PRE64 mod.Numrich har deler til disse også.

Numrich er greie å handle med.Håper dette er til hjelp :?

http://www.gunpartscorp.com/catalog/Pro ... catid=7721" target="_blank" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

Tusen takk for hjelpa. Min er vel frå 2004/05, ein rimelig versjon kalla for wall mart kompositt. Har skifta stokk i den frå blindmagasin, til hengsla underbeslag. Har hatt ei sett skrue opp i avtrekkerbøyla for å holde unberbeslagsplata oppe, så har fungert som blindmagasin i praksis.

Er nå litt lei av å ha ein halvferdig løysning. Men såg ut som dei hadde den eg trenger på numrich, så det blir bra :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...