Jump to content

Ny Mauser M12


sanderjordheim

Recommended Posts

Du kan skifte tennål selv. Det liker jeg veldig godt.

Knekt tennål og sende inn sluttstykket til leverandør - det er ikke meg.

Det er all grunn til å kjøpe en eller 2 stk tennål og feste på våpenet.

Andre små søte slitedeler er ikke dumt det heller.

Da slipper man å bekymres for at tennåla knekker og jakta blir avbrutt.

Hvis det blir ett våpen i den prisklassen en gang så blir det Mauser M12

Ta det fra meg - Jeg har penger på lønnskonto ved 0.1% rente nok til 2 stk Blazer R8 men det frister ikke.

 

Nei, jeg er ikke rik, slett ikke, bare en forbannet gnier som funderer på om jeg skal kjøpe en ekstra tesil for NOK 7.12 før Jul eller om jeg skal ta sjansen på å vente og se om krona stiger mot gamle høyder.

 

Mvh

Jim114

Link to comment
Share on other sites

Nokre erfaringar med M12 m treskjefte (.308W):

- Triveleg våpen!!

- Super presisjon (med god kikkert/ammo) **

- ** Sær bedding. I starten skruvde eg til skjefteskruane med 3,5 - 4,5 Nm, altså innafor normalområdet. Frå 1.(kald pipe) til 2.(3.) skudd løfta treffpunktet seg konsekvent 8-9 cm, deretter stabilt. Når eg dreg til med berre 2 Nm er det heilt stabilt, men skulle gjerne ha drege til noko meir (3,5-4 Nm) så eg slepp å bekymre meg for at skruane lausnar. Løysninga blir nok etter kvart glassbedding m. søyler sjølv om det blir noko fiklete med den lause "rekylklakken".

Grunnen til avviket er nok at det ikkje er verdas stivaste mekanisme (jfr STOR utkastaropning) kombinert med "mjukt" skjefte/bedding.

- STOR utkastar-/lade-opning som gjer det lynraskt å etterfylle magasinet utan å ta det ut (særleg med ein Aimpoint Micro montert framme). Samstundes raskt å tøme våpenet mellom postane på drivjakt.

- Supert avtrekk. Rår til å justere det noko hardare ved jakt, særleg om du nyttar hanskar. Denne justeringa er og noko sær.

- Mauser gjev opp at montasjeklakkar for M98 passar. Du kan nok bruke dei med nokonlunde resultat, men radien på låskassebrua er større på M12 enn på M98 (har prøvd klakkar / skinner av fleire fabrikat). Dvs at bakre klakk ikkje ligg i full kontakt med låskassa (berre på sidene), den blir da og noko høg. Følgen av dette er at klakkane ikkje har lik høgd, noko som gjev spenn i kikkerten (redusert presisjon). Om du honar / sliper ned bakre klakken til rett radius får den og rett høgd.

--- Trass nokre småfeil (barnesjukdomar?) eit triveleg og funksjonelt jaktvåpen som har gjeve mykje glede både på skytebana og i skogen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...