Jump to content

Browning Maral


thools1

Recommended Posts

Ser ikke en egen tråd om Browning Maral, så starter en (vet det er nevnt i den store browning tråden).

 

Noen som har testet denne børsa? Jeg var nede å kjente på den i butikken forrige uke, og kan vel trygt si at det var det dummeste jeg har gjort på lenge...

Veil 22600 kr ca? Skal nok klare å få den ned mellom 19-21 hvertfall.

 

Uansett, synes sdet kjentes ut som en kjempe børse, med godt rett trekk, virka veldig stabil og sikte med osv.

 

Tror nok jeg må spare litt denne vinteren.

Link to comment
Share on other sites

Har skutt litt med den og som jaktvåpen syns jeg den var artig og mekanismen funka helt supert . For kjappe skudd er den nesten på høyde med halv auto og for de som kanskje i utgangspunktet er ute etter auto m/demper og som ikke stoler på de er jo dette et topp alternativ . Ellers er jo kolbe/grep som en vanlig Bar. I den 30-06'n jeg skjøt med var presisjonen meget bra .

Link to comment
Share on other sites

Presisjonen. Var helt elendig i den jeg prøvde . Når jeg lånte børsa sa selger at Nordskog hadde nektet å sende børsa til test i bladet Jakt. Om det er sant og evt hvorfor vet jeg ikke. Til drivjakt i Polen hadde børsa fungert utmerket men å ha en børse som samler på 10cm har jeg ikke bruk for her hjemme. Vær også også oppmerksom på at oppspenneren ikke fungerer som for eksempel på blaser. Man må ta ladegrep for så å spenne opp DVs ved evt klikk kan man ikke spenne ned og opp igjen og så ta avtrekk igjen.Man må ta nytt ladegrep først. Men i forhold til trykknappsikringen som det ellers ville vært er det jo som å komme til himmelen. Men, likte børsa knall godt og den dagen halvauto blir forbudt i Polen kjøper jeg en Maral

Link to comment
Share on other sites

Aha! Vetuhva! Der sa du ting som jeg har tenkt litt på. Bla. Oppspenn ved klikk. Der er jo blaser sin en bedre løsning.

Hvis børsa ikke samler bedre enn 10 cm så er det ikke noe for meg. Ikke fordi jeg er jævlig god til å skyte, men jeg håper jo teknikken blir bedre, og da ønsker jeg en børse som så å si går hull i hull. Da kan jeg korrigere feilene mine lettere.

Håper å få testen en før sommeren

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...