Jump to content

Nettop Bestilt Ny ruger 10-22 TD og hva nå ?


Rovina

Recommended Posts

Søker herved opptak i ruger klubben , da min ble bestilt i dag.

i den anledning har jeg noen spørsmål .

 

Har bestilt med A-Tec 4 modul demper utvendig gjenget ( der forsvant original siktet :cry: , ja vet at noen av dere ikke liker sånt ) , men spørsmålet er det bedre demping med flere moduler evt en anen løsning av lyddemper ?

( ønsket er at rifla er så dempet at det blir stille i skogen bare den kommer ut av medfølgende bag :lol: )

 

Har sett på Tuben at noen snakket om å bytte Recoil Buffer har det noe for seg ?

 

så et annet sted at en del mennesker foretrekker annen magasin utløser enn originalt, er det nødvendig ?

 

er det lov og bør man file ned den delen som er ekstra sikkerhet ved ladegrepet så dette kan utføres med 1 hånd ?

 

ser noe info på forumet om noe bytting av avtrekk som reduserer repet tid på skudd, noen som har byttet og kan si at det funker ? ( er dette lovlig ? )

 

Takker på forhånd for all tilbakemelding på denne posten :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Hei og velkommen til klubben! =)

vet ikke så mye om forskjellige dempere, men som regel så jo flere moduler jo bedre demper den (evt større volum på demperen).

 

Recoil buffer forhindrer at det er metall mot metall som klasker mot hverandre etter hvert skudd, dette bråker jo noe og du vil få en generelt stillere rifle (kjør på med subsonisk ammo, demper og recoil buffer så har man en rimelig stille rifle :smile: )

 

Personlig så syntes jeg ikke at magasinutløseren var så ille, det vil jeg anbefale deg å vente å se egentlig, ikke så vanskelig å bytte hvis det skulle være behov for det.

Fult lovlig å file ned den lille tappen ja (uten at jeg kan henvise til noen lovparagraf) om man bør det blir litt opp til seg selv, jeg har ikke gjort det og synes ikke at det er så ille som mange skal ha det til. Skal man være i strid - kjør på da ville jeg også gjort det, men til vanlig plinking og jakt ser jeg ikke poenget.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...