Jump to content

Zeiss Duralyt med dot lys


Bifrost

Recommended Posts

Jeg har 3-12X50 med lys,og jeg er veldig fornøyd.

Synes den er skarp og fin,lyssterk,og retikkelet er like skarpt hele veien.

Dot`en er fra at det bare såvidt ulmer i mørket,til en skarp fin dot i sollys. (trinnløst)

Vet de har hatt noen kikkerter som ikke har vært tette rundt knappene til lyset,sånn at betjeningen av lyset har slutta å fungere.

Det er ikke Lotutec på Duralytene,da må du et hakk høyere prisklasse

Link to comment
Share on other sites

Høyrast bra ut :)

 

Reknar med at det kjem på reklamasjonen om fuktigheit øydelegg stillinga for lys?

Det var faktisk det fyrst eg tenkte om dette designe som kunne vere ein svakheit. Då har nok classic diavari ei betre løysing. Er usikker på kva eg skal velje, les no at duralyt får ein del negativ omtale liks som også gode omtaler. Gjer det ikkje enklare med mykje delte meiningar. Valet er mellom duralyt og classic diavari. Classic diavari sprekk sjølvsagt budsjette mitt som er på 7500. Ser det er mykje duralyte ute no på sal, så kanskje det ikkje var heilt ein sukksess? Duralyt skil seg veldig ut med tanke på design, ikkje ofte ein ser gråfarge på eit kikkertsikte rett ifrå produsent. Kanskje det er her det ligg, dei fleste vil nok ha klassiske og smekre svartfarga sikter?

Er det noko gjenskin i gråfargen på duralyt eller er den meir matt? På ein annan side skal eg duracote løpet i sniper grey, så kan kanskje passa med ein grå på toppen? :wink:

 

Fleire innspel?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har både Classic Diavari 2,5-10x50 og Duralyt 3-12x50, begge med lys. Jeg er fornøyd med begge, men Diavari er hakket bedre enn Duralyt. Hvis du kan vente til XXL har venners venners dag, eller en dag med rabatt til Diners og DNB Mastercard, vent til da og kjøp Diavari. Da er det 20 eller 25% rabatt, så da blir det jo godt innenfor budsjett :smile: Venners venners dag gjelder vel bare i varehusene, men sist gang de hadde rabatt til kunder med DNB Mastercard gjaldt det også xxl.no.

Link to comment
Share on other sites

Takk for mange svar. Kjekt at det finst eit slikt forum :o

 

Tok seg bra ut på X-bolten :smile:

 

Bur og jaktar ute ved kysten, så må tåle ein sjøsprøyt eller to. Lotutec hadde kanskje vore ein fordel....

 

Kikkertsikte bør eigentleg vere utforma enklast råd(tight og vasstett) då saltvann er trasige greier(hagla til sjøjakta rustar bere eg peikar løpet ut mot havet)....kanskje duralyt utan lys er smartare?

 

Tanken bak opplyst dot var til kobben då været ofte slår om her ute og havskorpa vert mørklagt av tungt og regnfylt skydekke. Trasig og skilje ut eit mørkt og lite kobbehovud då når avstanden vert sann passe...

 

Eg lyt gå inn i tenkeboksen og finne ut kva det vert :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...