Jump to content

mossberg hagle


speer

Recommended Posts

Hei er det noen her som har peiling på bolt haggler, har en kompis som har en mossberg 195k-a12, lurer pæ om det er noen som har orginal stokk til den+ så mangler den skruen som skal være bak på avtrekkerbøylen, er det no værdi i en slik hagle?

Link to comment
Share on other sites

har en kompis som har en mod 595 hvor mye av delene til underbeslaget mangle. og stokken har vært knekt. han ba meg se på den og sette den istand. det nærmeste jeg har kommet er et tilbud om å kjøpe en plombert modell 393 ( el395?) for der å se om delene og stokken passer.

håper ha får den orden. jeg ha lyst å skyte med laaange pipa som er på den :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Hehe løpet er vel noe kort vil jeg si ser ut for å være en justerbar shoke på denne hagla, hadde vært kjekt å fått tak i stokk å den skrien, etter å ha kikket litt mer på den så ser jeg at bak sikte å kornet framme er heller ikke til stede så håper kansje at der er noen som kansje har disse å liggende ,

Link to comment
Share on other sites

Ja er et spor som baksikte skal stå i.ja mangler å den lille kula som skal være framsikte.legger å merke til at det er slakk på bolten ser ut som den er todelt er det normalt.skulle å ha hatt orginal stokken+den skruen bak til den ramma som magasinet er montert.ellers er alt av blånering fjernet på den

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...