Jump to content

Hva bør jeg velge?


jaktHans

Recommended Posts

hvilken ammunisjon skal jeg velge? krutt? tennhetter? det er jo helt utrolig hvor mye en finner!

 

Swift A-Frame, Hornlady,Oryx,Nosler Accubond,,Woodleigh,Barnes bl.a … markedet er stappfullt! så.. hvordan komme frem til den beste kula?

 

Hvilket krutt er best? lurer litt på Woodleigh,Accubond...

 

Jeg har en Blaser r93 professional i 308W.. noen som har erfaringer?

 

alle svar mottaes med stor takk! :)

 

Og følg gjerne bloggen min!

 

www.hunterhans.bloggr.no -skal komme mye spennende der fremover- :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Sorry, men du MÅ lese noen tråder først og så snevre inn spørsmålene. Dine spørsmål/forslag/betraktninger er allerede meget grundig debattert i mange tråder. I det du har kjøpt, og det at du fremstår som(er) nybegynner innen hjemmelading, gjør at jeg vil foreslå at du kjøper 3,5 kg Vith. N-140, 1000stk Nosler CC i 155grs, 100stk accubond i 165 grs, 1000 federal 210 tennhetter og 100 hylser/jaktmatch. Lad+bruk=erfaring :? .

 

AS

Link to comment
Share on other sites

Leste i bloggen din og det er kurante kuler å teste ut, for å finne fine jaktladninger. Er enig med lakafant i å velge Vithavuori krutt. Det er like bra som Norma til en billigere penge. Du burde kjøpe noen billige kuler til trening også, er ikke nødvendig med dyre jaktkuler for å ha det moro!

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...