Jump to content

Choke


lerduknuseren

Recommended Posts

De der passer helt fint. Men det er fordi det de er custom-made :D ... Som det står må du sende over en original-choke, som de bruker som mal for å produsere nye choker. De kan lage både flush og extended til SL88.

 

Egentlig er det litt rart at de ikke har lagt inn choker til Gamba SL88 som en standard-choke, for de har allerede laget slike choker. Både for meg og til andre. Jeg sendte over en origial-choke og fikk laget noen extended choker som fungerte bra. Ser at de har lagt ut choker til Armi Salvinelli som standard-choker etter at jeg sendte over en originalchoke, så jeg skjønner ikke hvorfor de ikke har gjort tilsvarende med Gamba....

 

Uansett er muligheten der, men regn med ganske lang leveringstid. De jeg fikk laget tok vel over 6 mnd, men det var nok litt spesielt. Alternativt kan nok Teague i England gjøre samme jobben.

Link to comment
Share on other sites

"Custom flush choke $65 each

Custom extended choke (maximum length of 1 inch) $85 each

Custom extended choke (maximum length of 2 inches) $125 each"

 

Prisene over er hentet fra siden du linket til, og prisen varierer avhengig av lengden på chokene. Jeg mener at jeg betalte ca $100 pr stk for de lange til SL88. Bestiller du for $150 eller mer (dvs 2 stk) sender de fraktfritt. Som regel går dette også rett gjennom tollen uten mva/fortolling, men det kan ikke garanteres. Porto for originalchoken du sender bort kommer i tillegg, men det er ikke noen voldsom sum (jeg sendte som brev...).

 

Her er link til Teague: http://www.teagueprecisionchokesltd.co.uk/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...