Jump to content

Beretta s686 Special "L"


Vagstad1

Recommended Posts

Hei, har nettop gått til innkjøp av ei brukt Beretta s686 Special Light/Lightweight fra 1984.

 

Hagla ser veldig bra ut, og no har eg tenkt meg på lerduebana for testing.

 

Hagla har utskiftbare choker, da dette er litt nytt for meg,(gamle hagla var fast trangboring på)

lurer jeg på om det går greit å bruke chokene merket : **** cl på nederste løp og *** på øverste til lerdue ammunisjon?

har hørt at man ikkje skal bruke stålhagl på mindre trangboring enn 1/2 / ***.

Vil berre forsikre meg om eg ikkje gjer noke feil som hagla kan ta skade av.

Link to comment
Share on other sites

Dersom du har handlet deg en Beretta S686 Special "L", er jeg usikker på om dette er betegnelse for light version. Står L under på avtrekksbøylen, er jeg ganske sikker på at modellen du har, har løse choker, ejektor, løpsvelger og kinnback.

Børsa veier ca. 3,1 - 3,2kilo. ;-)

 

Det stemmer ganske bra det ;) nå blei eg litt nyssgjerrig her, har du eid hagla før meg, eller hatt en lignende ? =)

Link to comment
Share on other sites

Dersom du har handlet deg en Beretta S686 Special "L", er jeg usikker på om dette er betegnelse for light version. Står L under på avtrekksbøylen, er jeg ganske sikker på at modellen du har, har løse choker, ejektor, løpsvelger og kinnback.

Børsa veier ca. 3,1 - 3,2kilo. ;-)

 

Det stemmer ganske bra det ;) nå blei eg litt nyssgjerrig her, har du eid hagla før meg, eller hatt en lignende ? =)

 

Har hatt en slik i slutten av 80. Ordentlig trivelig hagle.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...