Jump to content

Ny cz 550 american eller beholde den eg har?


Stihl Crazy

Recommended Posts

Kjøpte ei slik ei litt pga snellertavtrekket. Da eg var inne til børsemaker med ho for å justere det vanlige avtekket løyste han problemet på den måten at han fjerna snellert avtrekket for å justera det vanlige. Det var dumt synes eg og har angra mykje på at eg ikkje sa ifra der og da. Det eg lurer på er om noen her veit om det går ann og få tilbake snellertavtrekket eller om "løpet er kjørt".

Gjorde også ein ting til med rifla som eg angrar på. Fekk løpet kappa til 47 cm og gjenga for demper, jakter ikkje så mykje med demper slik at no smell ho litt mykje ja.

 

Dersom det ikkje går og få tilbake snellerten og løpskifte blir for dyrt noen som veit kor eg kan få tak i ei ny cz i 6,5 for ellers er eg fornøyd med rifla.

Link to comment
Share on other sites

Tja trur kanskje at eg fekk til å aktivera snellerten igjen. Var berre å justere på ei skrue (fannt fremgangsmåten på CZ sine USA sider) snellerten fungerer heilt fint no. Einaste minuset er at det er blitt litt kryp i det vanlige avtrekket og at snellerten er tung å aktivera må bruka tommelen fungerer ikkje med "oppsida" av peikefingen er det normalt ? noken andre som har denne rifla her og kan sei noe om det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...