Jump to content

Rådyrjakt i Akershus/Oslo ?


morlie

Recommended Posts

Heisann godtfolk! Jeg flytter hjem til Lørenskog om snaue to månder etter ett fantastisk år i finnmark, vil man jakte her er det jo omtrent bare å aktivere kort og gå ut i hagen og skyte ett par ryper. Men sånn er det ikke hjemme, det eneste alternativet jeg har funnet så langt er Losby Gods (Fisker mye innover de vannene og spiller golf der så er godt kjent), men de skal ha 1600,- for ett bukkekort, ikke det at jeg vet noe om priser generelt sett. men synes dette virker litt dyrt iforhold til at jeg ikke har sett noen rådyr innover i de skogene på endel år (4+).

Har også lest om Oslo, men der må man kunne dokumentere erfarenhet og ha ett jaktlag (noe jeg mildt sagt ikke har).

Hadde forsåvidt vært flott å få jakte i maridalen ettersom jeg bor der annenhver uke :)

 

Så om noen har tips til en kommende rådyrjegerspire (Pustepause), så er de veldig velkomne.

Og om det skulle være en sjel som leser dette som har lyst til å rekrutere en spire til sitt jaktlag (trenger ikke å bære bøsse eller noe, men vil veldig gjerne få mer erfaring og tar gjerne på meg oppgaver som å koke kaffe etc :wink: )

Så kan dere kontakte meg på PM så tar vi det videre derifra. (Akershus/Oslo regionen helst, men det meste innenfor rimelighetens grenser er også intresant). Er forsåvidt også veldig fleksibel på tidspunkter også.

 

Mvh Markus

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...