Jump to content

Gruppekjøp av CED 7000 Pro


stinux

Recommended Posts

Hemne Pistolklubb vurderer å gå til innkjøp av noen timere av typen CED 7000 Pro, og lurer derfor på om det kanskje er andre klubber som er interessert i denne typen timere. Ved gruppekjøp er det større muligheter for å få ned både pris på timerene, i tillegg til at vi sparer penger på samlet frakt.

 

Disse timerene er godkjent ovenfor IPSC/IDPSA, og fungerer mot både WinMSS, Shoot N' Score It (SSI) og lignende. Noe av det som er genialt med disse timerene er at man har mulighet til å registrere match, stager, deltakere og lignede på selve timerene, og dette gjør det mulig å registrering direkte på hver enkelt deltaker på selve timeren i tillegg. Match og deltakere registreres f.eks på SSI, og så eksporterer man stevnet til timerene før stevnestart med matchinfo, stager og deltakere. Etter stevnet kan poengene eksporteres fra timerene til SSI som da lager resultatlister og lignende automatisk.

 

Pris ved bestilling fra USA havner på ca 1500kr ink. mva uten rabatt og frakt.

 

Her kan dere lese mer om timerene:

http://www.cedhk.com/shop/products/CED7 ... Timer.html

 

Send e-post til stian.ertvag@hemnepistolklubb.no eller legg igjen en post her med navn og antall hvis dere er interessert.

Link to comment
Share on other sites

- Hiver inn en kopi av svaret jeg ga på nfps.no sitt forum i tillegg. Til informasjon for interesserte :smile:

 

Prisen jeg oppgav var ca pris per enhet inkludert mva fra den siden jeg lenket til. Det er ikke toll på slike varer fra USA, kun mva på 25% Frakt går enten via forhandleren eller jetcarrier, alt etter hvilken som blir rimeligst.

 

Det med strømadapter har jeg faktisk glemt å sjekke opp, men da jeg bestilte min private CED7000 direkte fra IPSC sin nettbutikk, så kom den med utbyttbar endeplugg på selve adapteret Men EU-plugg må nesten være et minimumskrav ved bestilling, hvis ikke blir det bare merarbeid i etterkant

 

Når jeg vet hvor mange som hiver seg på gruppekjøpet så bruker jeg å sende e-poster til forhandlere både innenlands og utenlands for å finne den beste prisen. Så kommer jeg tilbake med endelig pris ink. mva og frakt før ordren er satt.

 

 

_______________________

Stian Ertvåg

Formann, Hemne Pistolklubb

http://www.hemnepistolklubb.no

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...