Jump to content

Chiruca Elkhead Jaktstøvel erfaringer? tester?


HoKo

Recommended Posts

Hei

 

Jeg skal kjøpe meg et par ekstra jaktstøvla. Og i den forbindelse så jeg xxl solgte noen rimelige.

Ikke at jeg leitet så godt men finner lite av tester. Er det noen som har disse eller testet dem?

Syns de så litt spennende ut, så vurderte å gi dem en sjanse. :)

http://www.xxl.no/sko/herresko/jaktstoe ... el-1068982" target="_blank" target="_blank

 

mvh

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 6 months later...

Hei.

Har brukt disse i jakta 2013, jakter elg med løshund, kjøpte disse pga pris/ de ligna på modell torcaz? Som jeg har hatt før, likte de for det de hadde myk såle=god følelse med underlaget osv. Men begge disse er definitivt ikke støvler for oppakning, annet eller lett jaktsekk..

De er begge altfor myke/lite vristive såler.. Problemet med elkhead er sålene(hvis stillhet teller) de knirker/lager lyd, veldig lett mot underlaget.. Selv gress knirker de mot.. Skylder på urethan sålen, har også opplevd dette med andre støvler med urethan såle, men de støvlene

Gikk dette over etter litt bruk(sålene ble litt oppskrapt/rue under) men elkhead knirket i hele fjord høst:( de var og glatte på snø)...men veldig lette og fine, værdt prisen hvis de funker til ditt bruk.. De virket ikke for meg..

 

Mvh Per

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...