Jump to content

Utstyrsartikkel i dine penger


HS Precision

Recommended Posts

http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10030778

 

Les artikkelen som kveldsunderholding :lol:

Sånn går det når en journalist som sannsyneligvis ikke ser forskjell på en spissmus og en bever skal lage en jaktartikkel i et pengeblad...Koker sammen en røre av uttalelser og saker og lager noe greier. Nå vet jeg at rådene av økonomisk art holder samme nivå, så da må det beste økonomirådet være å ikke bruke ei krone på det bladet.

 

Ble noen her klokere av dette? Er det noen i det hele tatt som denne artikkelen kan være nyttig for? Lurer på om jeg skal lage en artikkel i Dine penger; SPAR 450 000.- på bilkjøp; "Kjøp en 2005 Toyota bruktbil i steden for den 2012 X1" Nei det hadde vel ikke hjulpet...de som kjøper en bil til 30 000 gjør det, de som kjøper til 500 000 gjør det. Akkurat som vi :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg fikk tilbud om å jakte elg kjøpte jeg meg rifle og kikkert til 9000,- og en veldig orange caps av merke Laksen til 49,-. Jeg hadde jaktet småvlt før, så noe utstyr hadde jeg. Men det skal jo sies at det er forskjell på å gå i fjellet og sitte stille under et tre. Så det ble fryktelig kalde timer de første 2 årene. :? Etterhvert har det bare ballet på seg: jakke, bukse, støvler, fjellduk, sekk, godstol, hansker etc. Det neste jeg skal kjøpe nå er en god kikkert, den jeg har er lyssvak og lite brillevennlig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...