Jump to content

Tanfoglio Combat Sport


Mogens

Recommended Posts

Long time lurker på forumet her! Har vel lest igjennom alle tråder i Praktisk forumet, men drister meg likevel til å stille et spørsmål vedr nybegynnervåpen i praktisk, selv om temaet vel må være gjennomdiskutert snart :winke1:

 

Jeg ser at Tanfoglio Combat Sport aldri blir nevnt som alternativ, selv om jeg ser på siden til Winge at dette skal være den Tanfoglio-modellen de hevder å ha solgt flest av i Production. Det åpenbare valget er muligens CZ, men jeg synes bare ikke den er så "sexy". Er den noen som har hatt Tanfoglio C S og vil dele litt erfaringer med en nybegynner, blir jeg svært takknemlig...

Link to comment
Share on other sites

Hallo

Combat modellen passer helt fint den men det er bedre tanfoglio modeller å få kjøpt men det er prisen igjenn da.

Ville vel annbefalt enten Stock 2 eller stock 3 hvis du skal skyte production.

Tror vel CZ Shadow er den som er mest brukt her hjemme på bjerget.

Hadde en Combat for lenge siden men har oppgradert til en stock 2, har ikke angret.

 

 

Kai

Link to comment
Share on other sites

Avtrekket er nok ganske like på stock 3 og combat, mener de har den samme hanen.

Hadde ikke problemer med driftsikkerheten og presisjonen var helt ok det er bare å finne den ammoen som går bra til ev ditt våpen, men lader du selv klarer man som regel og finne en ladning som går bra. 9 mm lader man ikke for å spare penger.

 

 

Kai

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...