Jump to content

ZC 75 SP01 Shadow vrs Pardini ?


Recommended Posts

Hei, jeg er forholdsvis ny i "gamet" praktisk skyting. Har skudd endel tidligere med Glock 17 (både bane og praktisk), men det begynner å bli lenge siden.

 

Skal komme ordentlig igang med praktisk igjen, men skyter for øyeblikket på bane. Har skutt mye med Glock og "hater" avtrekket...fikk skyte med en Pardini her om dagen og det var en "åpenbaring". Jeg har kun skutt med Glock praktisk, men ønsker å kjøpe meg et annet våpen når den tid kommer. Jeg har sett på CZ 75 SP01 som jeg oikte svært godt, men har devserre ikke fått testet denne på bane enda.

 

Hva anbefaler dere ? Kan en Pardini brukes til Praktisk ? den er temmelig dyr til forhold til både Glock og CZ, men kan det forsvares ? Hvordan er forskjellen på en CZ og en Pardini for en som ikke har skutt mye og som er mest vant med Glock 17 ??

 

Takk for tilbakemeldinger og god helg...:)

Link to comment
Share on other sites

Hallo

Pardinien er vel etter min ærfaring kun med SA avtrekk, da er det standard klassen som gjelder.

Shadow kan du skyte i production klassen med, her kan man også sette in en competition hane og en lettere hanefjær som forbedrer avtrekket, selv om avtrekket er bra i utgangs punktet.

 

 

Kai

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...