Jump to content

Gamba- noe å satse på?


DrPoison

Recommended Posts

Kjem ann på åkken pris du skal je for et våpen det da, men Gamba, Perazzi, Kemen osv e jo stort sett bra våpen. Og det skar man har for den prisen som man betaler for noe slikens.

 

Kjenner non som hadde Daytonamodellen og dem skaut gørbra med dem før dem kjøpte seg noe ennå bere.

Men je kan nok anbefale deg å handle Gamba.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Kjem ann på åkken pris du skal je for et våpen det da, men Gamba, Perazzi, Kemen osv e jo stort sett bra våpen. Og det skar man har for den prisen som man betaler for noe slikens.

 

Kjenner non som hadde Daytonamodellen og dem skaut gørbra med dem før dem kjøpte seg noe ennå bere.

Men je kan nok anbefale deg å handle Gamba.

 

 

Og når du da skriver: enda bedre mener du?

Link to comment
Share on other sites

Vurdere å skaffe seg ei ny trap hagle.

 

Er Gamba Daytona noe å satse på?

Eller bør eg satse mer på slike som beretta og perazzi?

 

 

Ved et slikt spørsmål blir jeg noe betenkt.

Om du har tenkt å svi av 25-75.000 på ei hagle regner jeg med at du har grunnlag for behovet. Har du grunnlag for dette behovet har du sikkert gjort deg noen meninger om hva som passer deg på banen, og driter i hva som passer alle andre.

 

Har du ikke peiling, skal du prøve de ulike modeller og levrandører for å finne det våpenet som passer deg best. Ei hagle er ikke ei hagle når du skal pusse de siste duene opp mot et gitt snitt igjennom en sesong. Er målet å bli stabil på 19 til 23 duer i klubb kan du kjøpe hva som helst, men er målet noe høyere,da er valget viktig.

 

Gamba daytona er vel sammen med andre nevnte merker her noe av det sikreste du kan kjøpe. Tilpass vil så og si alltid være nødvendig uansett.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...