Jump to content

bilbur til gordon setter, Herkules?


///prince

Recommended Posts

Hei

 

Det ligger mange tråder her angående bilbur.

Modern har herkulesbur, og dem er utrolig fine. Selv har jeg variocage fra www.mim.se, som er et TÜV-godkjent bur med tanke på kræsj.

Herkules er også et sikkert bur, men er hunden litt rampete i buret blir det fort merker på både alluminiumen og på (spon)platene på veggene.

Hundene mine faller bedre til ro i mitt bur, enn i mor sitt, da dem ser mer ut. På herkules er veggene veldig høge. Men det er stort sett smak og behag.

 

En annen ting som er smart med variocage er at det er justerbart i lengden, så det er lettere å tilpasse bilen -så det også passer hvis man f.eks. bytter bil :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har den nest største modellen av Herkules bur. Der er det plass til begge bassetene mine. Nå kan gordonsettere bli langbeinte så jeg ville nok gått for det som er et hakk større. Har aldri hatt problemer med skader på buret, men så er basseter grunnleggende fredelige vesener :wink:

Link to comment
Share on other sites

Heisan.

 

Jeg kjøpte bur fra Alu-Consult i Enebakk.

Dette ble laget på bestilling ut fra biltype (gammal MB C200T).

Dobbeltbur med løs skillevegg.

Nå har jeg bare en GS, men mulighet for to...

Hos Alu-Consult får du akkurat det buret du vil ha.

Veldig fornøyd, buret skrangler IKKE !!!

 

Innehaver R. Bredesen jakter endel, sikkert litt leveringstid på disse tider av året.... :-)

 

Se vedlagt link

http://www.aluconsult.no/

 

 

mvh Terje

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...