Jump to content

Klassetur til Glasgow. noen severdigheter eg bør ta med?


silent hunter

Recommended Posts

Driver på å planlegger ein tur sammen med dei andre i klassen min til Skottland og eg har fått ansvaret for å finne noen aktiviteter til oss. Det er ca halve kalssen som er interesert i jakt, så det hadde vert kjekt med ett besøk på ett gods, våpenmuseum eller andre jaktrelaterte ting.

 

 

noen som kan hjelpe med noen severdigheter?

Link to comment
Share on other sites

If your planning on doing some shopping while you are there, you may want to give this shop a visit: http://www.glasgowfieldsports.co.uk/

 

Hilsen

Jonathan

 

Driver på å planlegger ein tur sammen med dei andre i klassen min til Skottland og eg har fått ansvaret for å finne noen aktiviteter til oss. Det er ca halve kalssen som er interesert i jakt, så det hadde vert kjekt med ett besøk på ett gods, våpenmuseum eller andre jaktrelaterte ting.

 

 

noen som kan hjelpe med noen severdigheter?

Link to comment
Share on other sites

Nå er det en stund siden jeg bodde i Glasgow,

men den nermeste våpensanmlingen av noe dimensjon jeg kommer på er på Edinburg Castle.

Edinburg ligger ca. en time med tog fra Glasgow, og på borgen som ligger i byen har de en OK våpensamling. Mye av samlingen er fra eldre tider, sverd o.l., men det er også en del ting fra andre verdenskrig.

 

Ha en fin tur!

 

Mvh Komla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...