Jump to content

Mauser Revrigg/langhold prosjekt


Bergseten

Recommended Posts

Etter å har lest mange flotte prosjekt med mauser på mauser her på kammert så må eg seie at eg vart litt misunnelig :mrgreen: Eg fant ut til at eg og hadde lyst til å lage eit mauser prosjekt sjølv. Og spesielt etter å ha sikla på Raudnakke sit EL Cheapo Langholdsrigg vart eg spesielt lysta http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=38&t=31271&start=160

 

Eg hadde sett på det å gjere noko sånt i lengre tid. og då eg brakk foten før jula. hadde eg ikkja anna å gjere på enn å lese på kammeret. 5. juledag hadde eg ikkje noko betre å gjere og lysta var no so stor at eg sende børsa til børsemakaren.

 

han skulle bore og gjennge låsekassen samstundes som han skulle fjerne sikta og gjenge for dempar.

dei tinga eg skal ordne er:

 

Skifte stokk

Sende børsa til børsemakaren for diverse

kjøpe sikte

montere sikte

pusse ned hevarmen sånn at den går klar siktet.

monter to-fot(harris)

og skyte opp all raufoss ammoen eg har liggande :lol:

 

Eg skal prøve å holde prisen lågast sånn at eg kan bruke meir pengar på eit sikte... hadde eit personleg budsjett på 5000kr siden planen var å kjøpe eit GRS-skjefte, men det vart litt dyrt syntest eg. eg har litt ekstra cash fordi eg har fått ei gåve som er eit kikkert sikte. (alt over 3000 på siktet må eg betale) og sida eg har mauser så må enn jo berre ha eit mauser prosjekt. :mrgreen:

 

 

Eg arva ein Mauser K98, av bestefaren min som er for gammal til å drive noko aktivt med jakt.

Den hadde ein ombygd militærstokk.

(beklager dårleg bilde kvalitet kameraet mitt knuste, så eg må bruke Tlfen)

 

normal_DSC_0377.JPG

 

stokken var både stygge og oppskrapt.

så eg la ut ei annonse om å få kjøpe eit M67 skjefte her på kammert. dagen etter på var det ordna og fekk skjeftet ca. ei veke etter på.

 

då hadde eg og fått tilbake mauseren frå børsissen :P:arrow: og montert nye stokken.

 

normal_DSC_0386.JPG

 

etter å ha montert stokken på mauseren vart eg veldig lysten på å kjøpe noko optic til den. Hadde vell leita nokre veker før eg begynte på prosjektet og hadde vel meir eller mindre endt opp på ein Vortex viper Pst 6-24x50 FFP Mrad Ebr-1 :D:D

 

betilte den natt til ein tirsdag og fekk den i posten laurdagen same veka :o:o:D:D

kjøpte Leupold Std ringar høg med den lokale våpen forhandlaren Johan Flo og sønn. (anbefalar til alle som bur i nærheita. han gjev gode tilbud uansett)

 

fekk ein hausken std dempar med han når eg skulle ha ein Atec Maxim. fordi han hadde sent med feil til gjenging av ei anna børse eg har. uten ekstra kostnad. (hausken Std kosta 1000kr meir) :evil::twisted::twisted::lol::lol::lol:

 

 

montert ringane på børsa då eg fannt ut at det ikkje var nokk klaring mellom overtreet og kikkert. :oops:

dreit i det. tok av overtreet. så fann eg ut at bolten ikkje gjekk inn fordi eg hadde for stor kikkert. henta då fram vinkelsliparen og slipte ned litt på bolten.

 

Deretter reiste inn i skogen og brende av 50 skot med gammal raufoss patroner der 1 av 10 ikkje ville tenne kruttet :lol::lol:

 

IMG_0080.JPG

 

etter eg hadde vore og skote bestemte eg meg for å modifisere overtreet sånn at det vart klaring.

 

IMG_0078.JPG

 

nokre minutter med rasp og sandpapir...

 

neste steg er å pusse ned bakom pistolgrepet for å få eit betre meir anatomisk grep sånn at det vert betre og holde/skyte med liggande med to-foten på :):)

 

 

litt fleire bilder:

 

 

IMG_0080.JPG

 

IMG_0076.JPG

 

IMG_0075.JPG

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Då har eg gått til anskaffelse av eit Kv67 Løp. fekk kjøpt det her på kammert for 500kr. 6,5x55.

 

skal kjøpe løpet av same person som selde meg kongsbergstokken.

 

har planar om å bygge opp kolben og begynde på å lage eit meir anatomisk grep i stokken denne helga. Samt levere inn søknad på nytt løp i 6,5x55

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Då har eg fått gjort litt meir med prosjektet. har raspa og pussa grepet for å få eit jupare pistolgrep skal fortsette litt jupare.

 

 

har instalert Timney trigger med safty

(så eg sleppe å kjøpe m70 sikkring som eg hadde tenkt.)

 

bilde_2.JPG

 

bilde_1.JPG

 

skal lage Butthook for langhold

 

bilde_3.JPG

 

vidare har eg tenkt til å:

 

montere nytt løp

Duracoate låsekassen

Eventuellt stokken

har instalert Timney trigger med safty

(så eg sleppe å kjøpe m70 sikkring som eg hadde tenkt.)

 

 

 

 

Er det noken som har tips/triks til eventuelle modifikasjonar ein kan/bør gjere på ein mauser?

Eg er 17år gammal og er ganske ny til sånne ting som dette

 

på førehand takk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Då var det på tide med ei oppdatering :D ... nå har eg dreve med litt forskjelleg dei siste vekene som å få godkjent våpensøknad på nytt løp. :o

 

det er i 6,5x55 orginalt kongsberg matchløp.

 

Men nukk omn ting som skal ordnast og over til ting som er gjort.

 

Det som er gjort på mauseren nå er diverse:

 

eg har gjort grepet jupare og meir inn i stokken.

 

 

normal_Mausren_grepet.jpg

 

normal_Mauseren_grepet_2.jpg

 

 

vidare har eg laga meg ei ikkje justerbar kinnstøtte. den passar meg perfekt. her er det funktion foran design.

 

normal_Mausera_2.jpg

 

har montert demparen på

 

det er ikkje mykje, men det er for det at eg har mykje å gjere kvar veke så det kjem sikkert til å ta tid...

 

 

 

Det som gjenstår er å Pusse, sparkle, montere nytt løp og duracoate i OD Green

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 7 months later...

her har det ikkje skjedd mykje på lenge, men pga mykje matrial som vart liggande etter husbygging og mangel på ting å gjere no i Jula.

så bestemte eg meg for å fortsette litt her. Det har ikkje vert stor framgang. Men har gjort litt i dag.

 

 

det er som sagt mykje matrial igjenn (kapp frå forskjelligt) som berre skal hivast. så eg tok meg ein tur ut i Kårhuset og leita litt.

fann litt ymse av diverse, men det var nukk.

 

normal_20131228_154832.jpg

 

hadde ikkje noko tidlegare bilde. men lagde ein klosse som eg pussa og slipte til å passe så ca.

Deretter sparkla eg over(vart ei grop i overgangen)

 

normal_20131228_232609.jpg

 

pussa godt over etter det hadde tørka. men det vart ikkje heilt vellukka så må nok sparkle litt meir.

stokken skal gjerast ferdig. ved å sparkle, pusse og lakkere.

skal pusse ned heile stokken til den er jamn og fin for så å lakke(muligens duracoate) den i OD Grøn

 

 

MEN!!!

 

eg har ikkje heilt bestemt meg på om eg skal lime på ein klosse til på under sida og lage ein så kalla "Butthook". så då spør eg kammer folket kva dei meinar?

JA eller Nei!!!!

 

 

med

normal_20131228_232759.jpg

 

normal_20131228_232805.jpg

 

 

 

eller uten

 

sjå bilde over

 

 

fordelar og ulemper???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...