cste Posted October 10, 2023 Share Posted October 10, 2023 Noen som har noe info - brukserfaring med denne? Er det mulig og få hagleløp til denne f.eks? Isåfall hvor? Bra/dårlig erfaringer. 12/76 7x57R Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
amatør Posted October 10, 2023 Share Posted October 10, 2023 Om du tenker kjøpe denne, så la det være. Kombier skal ha to avtrekkere. Om den er slik den jeg prøvde er det omstiller på sikringen, men er den avsikret, så må den først sikres for at man kan bytte fra hagle til rifle, vice versa. Alt for tungvindt, og alt for lett å gjøre feil, slik at man fyrer av feil løp.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeger'n Posted October 10, 2023 Share Posted October 10, 2023 Smaken er som baken, delt. Jeg har en kombi med single trigger. Kan endre pipevalg uten å sikre. Synes det fungerer helt greit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sølvrev Posted October 10, 2023 Share Posted October 10, 2023 Jeg har hatt Diamond kombi med singel trigger i 12/76 og 5,6x52R. Rifleavtrekket på denne var ganske dårlig, men Alm justerte slik at det ble brukbart. Fungerte helt o.k. for meg, men en kompis med samme slet med å velge riktig løp. Nå har jeg drilling med oppspenner for rifleløpet, og da er det nærmest umulig å ta feil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts