torrev Posted September 30, 2023 Share Posted September 30, 2023 Er det noen som vet når Remington kommer på markedet igjen i Norge med sine hagler, og hvem som eventuelt blir importør? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexron Posted October 26, 2023 Share Posted October 26, 2023 torrev skrev (På 30.9.2023 den 12.19): Er det noen som vet når Remington kommer på markedet igjen i Norge med sine hagler, og hvem som eventuelt blir importør? Spørte den lokale våpenbutikken her hjemme da jeg kunne tenkt meg den nye pumpa til Remington. Men det hadde ikke vært ett samtale emne enda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m00se Posted November 10, 2023 Share Posted November 10, 2023 Er Remington blitt brukbare igjen? Min første hagle var en 870 SuperMagnum, som jeg kjøpte ca 2014 (Freedom Group overtakelsen i 2007 var vel starten på Remington nedtur). Den var rusten allerede i esken, og selv etter mye skyting, pussing til og med sliping ville den ikke dra ut tomhylser med lav messingkant. Solgte den etter et snaut år, total søppel. Kjøpte en 500 og så aldri tilbake. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts