Rstem Posted July 28, 2023 Share Posted July 28, 2023 Hei Har en CZ 455 22wmr med en a-tech demper på idag, denne smeller noe inn i h... , det er nesten ikke forskjell mellom med og uten. Verst er det første skuddet, det virker som om demperen ikke gjør jobben. Hva har dere, og hva kan anbefales? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rugerdud Posted July 28, 2023 Share Posted July 28, 2023 A-Tech og merker stor forskjell med og uten. Men en 22 WMR vil aldri bli stille pga kulene går overlyd og du vil få smellet fra det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HanStig Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Har selv en Hausken MD45 til min 22wmr. Er nok den beste rimfire demperen på markedet. Utrolig fornøyd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brubakken Posted July 31, 2023 Share Posted July 31, 2023 Hausken Md45 her og, veldig bra demper! Hadde en mye større demper på min .22wmr men md'en virker like bra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HanStig Posted August 1, 2023 Share Posted August 1, 2023 Brubakken skrev (19 timer siden): Hausken Md45 her og, veldig bra demper! Hadde en mye større demper på min .22wmr men md'en virker like bra. Har en Atec H2 Mega til 223n, som jeg har testet på 22wmrn. Jeg klarer ikke å høre forskjell, så MD45 er nok veien å gå 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts