Jump to content

Er det liv i dette forumet?


tobydude

Recommended Posts

Jeg ville startet på Brownells.no.

...du minnet meg akkurat på at jeg trenger en boresnake til .450-bushmaster riflen min.

https://www.brownells.no/epages/Norge.sf/no_NO/?ViewAction=FacetedSearchProducts&SearchString=.45+pusse&FacetValue_CategoryID=173611&ICShowAllFacets=1

Der finner du pussestenger, diverse hoder til pussestang, pusselapper, og/eller boresnake hvis det er noe for deg.

De henter ting fra USA og har lager i USA, Europa og i Norge. Bestillinger pleier å ta dager om det er på lager i norge, til en uke om det er på lager i Europa, til et par uker hvis det må hentes fra hovedlageret i USA.
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jeg ville heller droppa et pussesett, og kjøpt en solid pussestav, og så heller børster, jag, og lapper separat. Det får du på ca alle butikker, om du ikke har en godt utstyrt våpenbutikk i nærheten så har også XXL (huff) som regel greie pussestaver fra Tetra.

 

Mange av setta som selges er rimelig jalla, og det gjelder spesielt de som inneholder "universalolje" og en stav i 3-4 deler som må skrus sammen.

 

Ole

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@tobydude

Her er Otis sitt sett som jeg har med i sekken, den jeg bruker mest er for propper kaliber .358, men jeg ser at brownells og har propper kaliber 45 også.

https://www.brownells.no/3-GUN-COMPETITION-CLEANING-SYSTEM-OTIS-Universal-668000110

jeg har fikset 9.3 rifla til en kompis med den wire som følgde med da han stakk børsepipa ned i myra og fyldte den med jord. Hadde 9,3 propper og jeg.

tobydude skrev (2 timer siden):

Thanks. Bra.
Noen som har forslag til et pussesett til en Henry rifle kal 45 lc?
Finner ingen på nettet som passer for 11 mm løp.
Kan pussesett for 7,62 brukes, f. eks?
 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...