Jump to content

VORTEX STRIKE EAGLE 1-8X24 AR-BDC3 MOA


Jonas99

Recommended Posts

Noen her som har erfaring med denne, har en zeiss v4 1-4 jeg er fornøyd med men har en kompis som skal selge en 1-8 strike eagle til en billig penge.

vet det er medforstørrende retikkel

 

er ikke int i folk sine meninger om denne «billige» optikken som ikke har sett i den eller hatt den selv

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde en strike eagle 1-8 en vinter, montert på kombien og brukt på rypejakt. Jeg var ikke veldig imponert over den desverre, ganske uklar, spesielt i kantene fra 6-8 ganger forstørrelse, jeg vil anbefale deg å låne den litt å se gjennom den i forskjellige lysforhold og med forskjellig bakgrunn, før du betaler noe for den. Min havnet på finn til en meget billig penge.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde "lillebroren" til den du spør om,  en Strike Eagle 1-6. Kanskje ikke så kantskarp, men det er ikke fuglekikking denne er laget for likevel..Funket til sitt bruk: Korte hold/trange poster i skogen på drivjakt.

 

Det jeg ikke liker med Vortex, er at (de jeg har hatt) var veldig kilne på hvor du plasserer øyet bak linsa. Bittelitt ute av senter med øyet, så ble de uklare. Merka ikke så mye til det på jakt og i skuddsituasjoner på dyr, men uuutrooolig irritabelt når du skal skyte på bane og feks skal teste ammo/skyte samlinger. Dette gjald spesielt de høytforstørrende utgavene jeg hadde. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...