asterix Posted April 5 Share Posted April 5 (edited) Min første fri-påske på over 10 år. Hva er bedre enn å ta frem over 40 år gammel historie å lese litt i de første utgavene av «Våpen/Våpenjournalen»? Ha en riktig god påske! Edited April 5 by asterix 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteinarBM Posted April 5 Share Posted April 5 Ypperlig påskelektyre! Nå mener jeg at våpenjournalen ble løftet mange hakk av Svein Solli tidlig på 80-tallet, de tidligste årgangene er mest for å ha samlingen komplett for min del. God påske! 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
asterix Posted April 5 Author Share Posted April 5 (edited) Med komplette årganger tom 1999 ser en utviklingen både på utstyr, journalistikk og samfund. I dagens internettverden er informasjon noe kjappere. «Vedlegg kr 2 i frimerker, og vi sender prisliste» Edited April 5 by asterix En må lese det «i den tiden» det ble skrevet 😉 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruger #1 Posted April 5 Share Posted April 5 (edited) Har nylig fått tak i noen utgaver jeg manglet. Skal kose meg med disse i påsken. Var forøvrig mye innom butikken til Wesnes Våpen i annonsen ovenfor da jeg var guttunge/ungdom. Gode minner Edited April 5 by Ruger #1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts