Jump to content

870 tung å dytte frem forskjeft


Persvenn

Recommended Posts

Har du kjøpt Hogue Overmold stokk? Jeg byttet til den fra original plaststokk og fikk samme problem. Gjorde som Olesøn tipser om og pussa litt der det tok borti. Det var lite som skulle til og det er på innsida av forskjeftet så det vises ikke uansett. I tilfelle du skulle være redd for at din 870 ikke skulle være et pent smykke etterpå 😳

Link to comment
Share on other sites

300 win mag skrev (3 timer siden):

Har du kjøpt Hogue Overmold stokk? Jeg byttet til den fra original plaststokk og fikk samme problem. Gjorde som Olesøn tipser om og pussa litt der det tok borti. Det var lite som skulle til og det er på innsida av forskjeftet så det vises ikke uansett. I tilfelle du skulle være redd for at din 870 ikke skulle være et pent smykke etterpå 😳

er akkurat den ja. skal prøve det Olesøn sier 

Link to comment
Share on other sites

Dette var snålt, fordi vanligvis kan nytt tredjeparts forskjefte kile seg noe rundt løpet som er tykkere mot kammeret dvs. nâr du pumper bakover. Jeg tror at forskjeftet ditt er blitt montert med noe tilt rundt forskjeftetuben og sklir mot løpsringen enten på venstre eller høyre side når du drar den fram. Skru av forskjefteringen som holder alt sammen og se til at forskjeftetuben ikke tilter inni forskjeftet når du skrur den til. Du kan også legge noe tykt brettet papir eller annet til å skimme mellom forskjeftet og „action bars“ eller ladestengene på venstre side sett fra toppen.

Edited by Trugetur
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...