Jump to content

Owhyee - delbar boltrifle


Abelour

Recommended Posts

Jeg har en liten Marlin Papoose som jeg bruker som ryggsekkrifle på rypejakt. Har prøvd å drasse med meg andre rifler, 22 hornet og 223, men det blir langt og tungvint og Marlinen har blitt den foretrukne. Men nå som disse små halvautosalongene kanskje blir ulovlige, så søker jeg etter nye alternativ. Og da kom jeg over denne;

image.jpeg.7d6567a42dd4484ad4d360a544d68d32.jpeg
Det er en delbar boltrifle fra Tactical Solutions. Er det noen som har kjennskap til disse? Lar de seg skaffe i Norge? Eller kan det være like enkelt å bygge om en CZ457 evt. Sako Quad, til å kunne deles på samme måte?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Abelour skrev (På 26.1.2023 den 21.05):

Jeg har en liten Marlin Papoose som jeg bruker som ryggsekkrifle på rypejakt. Har prøvd å drasse med meg andre rifler, 22 hornet og 223, men det blir langt og tungvint og Marlinen har blitt den foretrukne. Men nå som disse små halvautosalongene kanskje blir ulovlige, så søker jeg etter nye alternativ. Og da kom jeg over denne;

image.jpeg.7d6567a42dd4484ad4d360a544d68d32.jpeg
Det er en delbar boltrifle fra Tactical Solutions. Er det noen som har kjennskap til disse? Lar de seg skaffe i Norge? Eller kan det være like enkelt å bygge om en CZ457 evt. Sako Quad, til å kunne deles på samme måte?

Denne fikk jeg utrolig lyst på- hvordan få denne til Norge tro...?

Link to comment
Share on other sites

Her er prisen

 

Hei, dette er en relativt ny modell, så vi har hverken på lager eller i bestilling.

 

Prisen på disse er kr. 21.990,- i standard utførelse

https://tacticalsol.com/Detail.aspx?PROD=1431175&CAT=13472

 

De er på lager hos Tactical Solutions, så om du ønsker en slik er tidligste mulige levering i april om du bestiller nå i løpet av februar.

 

 

 

Mvh./Best regards

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...