Jump to content

Lage justerbar kinnstykke på Mcmillian stokk


Terje338

Recommended Posts

Kjøpte ei rifle som hadde ein glassfiber game scout Mcmillian stokk som ikkje har justerbart kinnstykke. Laga til eit avtakbart kinnstykke med ei Kydex plate som eg varma opp forma den til og festa med borrelås tape.

Løsninga fungerer greit, men ser at litt hard jaktbruk (inn og ut av Vorn sekk) kan dette løsne.

Vurderer derfor og gjere ei meir permanent løsning på stokken der dette innbefatter boring, saging liming osv.

 

Har ikkje  heilt bestemt meg kva løsning eg skal velge enda.

Alternativt 1.  gjere som det ofte blir gjort i trestokker der ein sager ut ein bit på toppen av kolben for så og lime inn styrepinner med låsing.

 

Alternativt 2. Kun bore og lime inn ein ferdig justerbar løsning oppe på stokken.

Slik som denne: https://skytterlinken.no/universal-justerbar-kinnstotte-sett

 

Er det nokon som har gjort tilsvarende arbeid i glassfiber stokker som har råd, tips, bilder?

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Har såpass kort forhøyer at jeg får lirket sluttstykket ut, men støtta er ikke mye over senterlinja i pipa. Ville neppe gått med lang kasse/sluttstykke. Da måtte jeg modifisert boltmoffa i underkant. Forhøyeren en er også litt lavere i framkant enn bakkant. Det gjør at jeg greit får pussestokken inn/ut uten at den skubber borti pipa. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...