Jump to content

Ammunisjon til Sabatti i 7x57R


hjortefot.com

Recommended Posts

Hei, er det nokon her som har Sabattikombi/enkelskotsrifle i 7x57R og gjort seg erfaring med kva fabrikkammo som pleier å gå bra i disse? 

 

Evt nokon heimeladarar som har erfaringar med kva kulevekter disse pipene foretrekker?

 

Ser Sabatti har lansert ei snerta enkelskotsrifle SKL-20 med jägerlås og oppspennar. (Spaghetti-kipp?)

 

Vurderar å teste denne som ei lett "sleng-på-ryggen-og-gå-jaget-børse", med opne sikter og utan dempar.

Og då hadde det vore praktisk å kunne bruke fabrikklada Norma Oryx , då den går som ein stråle i Blaserkombien min.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Den SKL-20 riflen så snasen ut.. jeg kan ikke snakke om hva som går bra i den riflen.. men i min K95 i 7x57 så går den svært bra med nesten alt jeg har matet den med fra billig fabrikk S&B SP ammunisjon til Norma..Barnes..Sako..Winchester.. Federal..Hornady osv.. presisjonsmessig så er det nesten ingen grunn til å lade selv.. eneste grunnen til at jeg lader selv er at en da kan lade til høyere MV og bruke kuler med litt høyere BC enn det de fleste fabrikk patroner har..

 

Men om du bare har tenkt å bruke den med åpen sikte så begrenser jo avstanden seg og fart og BC blir mindre viktig..

 

Kipplauf blir aldri feil å ha i skapet og min K95 blir den siste jeg kommer til å kvitte meg med.. så kjør på med handel..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunnmøring skrev (1 time siden):

.. så kjør på med handel..

Lukter nesten en eigen framtidig tråd som heter "Pasta-Kipp, frå eska til hjortejaget" 😄

 

Er jo eigentleg av den sære oppfatning at ekte kipp kjem frå enten tyskland eller austerrike.

Alt anna er berre break-barrel.🙈

Men får justere meg inn og inkludere alle børser med jägerlås som kipplaufkategorien verdig. 

 

Har ein liten smekker Zeiss Victory Diavari 1,5-6x42 som kan klikkes på ved behov. 

Liten Aimpoint Acro kan og passe.

 

Cristina hos Sabatti meiner SKL-20 skal være leveringsklar før jul og kjem i både bavarianutgåve og ei utgåve med rett stokk.

Trur rett stokk er å foretrekke, sjølv om krum stokk kler disse børsene best. 

 

K95 har sjølvsagt vore ein draum, men det får midtlivskrisa og norsk tipping ta seg av ein gong i framtida.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

hjortefot.com skrev (37 minutter siden):

Trur rett stokk er å foretrekke, sjølv om krum stokk kler disse børsene bes

Lett  børse gir mye/skarp rekyl.. skyteteknisk så er rett stokk å foretrekke.. en liten og nett 42 kikkert er perfekt til disse kipplaufene.. jeg har 1.7-13.3x42 Z8 til min ...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, hjortefot.com said:

Hei, er det nokon her som har Sabattikombi/enkelskotsrifle i 7x57R og gjort seg erfaring med kva fabrikkammo som pleier å gå bra i disse? 

Har eid, skutt og jaktet med Sabatti kombi i 12 år (solgt nå til fordel for Blaser BBF95).

Den foretrakk Oryx 156gr, og gav desidert best samling. Fabrikk.

Er hjemmelader, og ville finne noe som kunne gå like bra, men det var ikke lett. Endte på Hornady 162 gr SN, som var nesten like bra som Oryx 156gr (fabrikk), men bare nesten.

Lettere kuler gikk greit, men spredde litt mer. 22mm på Oryx, 31mm med Hornady, og 45mm med 140 Nosler Accobond.

Nå er det langt i fra sikkert at en kip av samme fabrikat går likt med kombi versjonen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

@znopi

Takk for gode innspel.

 

Som nevnt tidlegare går Oryx fabrikkammo som ein stråle i kombien min, og kryssar fingrane for at den vil gå bra her også.

 

Sabatti SKL-20 , den versjonen med rett stokk kjem i hus omtrent samstundes med at kvitveisen sprett ut av bakken og nasjonaldagen,   ifølge importør 😄

 

 

Gleder meg!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

hjortefot.com skrev (18 minutter siden):

@znopi

Takk for gode innspel.

 

Som nevnt tidlegare går Oryx fabrikkammo som ein stråle i kombien min, og kryssar fingrane for at den vil gå bra her også.

 

Sabatti SKL-20 , den versjonen med rett stokk kjem i hus omtrent samstundes med at kvitveisen sprett ut av bakken og nasjonaldagen,   ifølge importør 😄

 

 

Gleder meg!

 

Tøft! Kan jeg spørre om hva prisen ble? Vurderer en kipp, selv om jeg ikke har bruk for det 😅

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...