Jump to content

VILTKAMERA uten MMS - Kvalitet/Megapixel/pris


RISKABUEN

Recommended Posts

Vurderer å kjøpe 5-6 stk. Hunter basic trial Hunter Basic Trail Camera, viltkamera - Grønn - Viltkamera | XXL . 

Har fleire ScoutGuard 570 viltkameraer som eg kjøpte i 2pk. på Jaktdepoet for omlag 4 år siden, er ikkje førnøyd med batterikapasitet (4 batteri), den spiser batteriene. Har dessuten hatt problem med å justere innstillinger på fleire av dei, da eg trur kontakten i kamera som ledningen til kontrollen skal stappes inn blir slitt. Så eg ønsker å bytte dei ut med viltkamera som er meir stabile. Hunter selges på XXL til under 1000-lappen.

Har også nokre Bushnell kamerar som eg er fornøyd med, men som er i ein heilt annen prisklasse. 

Dersom nokon lurer på kvifor eg vil gå for kamera uten MMS er det fordi eg treng å komme meg ut, også er det ekstra spennendes å sjå kva som beveger seg i skogen :)

Prisen er heilt topp og batterilevetiden er bra, men er det nokre av dere som har erfaring om dette er kvalitetskamera? Og det står at det er 12MP, men har skjønt at det ikkje alltid stemmer/misvisende? Ønsker kamera som er brukbart kvalitet og ikkje er "kornette"....

 

 

Heilt supert om dere som har erfaringer med dette kamera kan kommentere kvifor eg bør gå for eit dette, eller la være.

Eller om det er Viltkamera som er i samme prisklasse som heller anbefales.

 

 

Hunter.webp

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...