Jump to content

Vanward Hunter


MaritimeBastard

Recommended Posts

Noen her inne som har forhåpninger til nye Vanward Hunter? Ser helt rå ut, men det får bli sekundært til egenskapene.

 

Ser i flere tråder her inne på Lyddemper at flere var/er fornøyde med sine TE-titan - noe jeg godt kan forstå. (Har selv ikke skutt med de.) Ett helt stykke titan gjør vel sitt med nedkjølingsegenskapene til demperen, noe som kommer frem i flere TE-Titan-tråder.

 

Tanker? 258 gram (M14x1) kan vel sies å være i nedre sjiktet? Kanskje en smule for lett til annet enn jakt?

 

På ingen måte affiliert med Vanward, men på leit etter demper til en 200STR dukket den opp i resultatlisten i søkemotoren.

 

 

Edited by MaritimeBastard
Utfyllende
Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk sjansen til å fikle med både Hunter og Felt-modellen nå i helga. Skal ikke påstå at jeg har peiling på materialer, metallurgi og nedkjølingsegenskaper men førsteinntrykket var solid. Gleder meg til å få en sjanse til å prøveskyte, tilbakemeldingene fra kjente som har prøvd er svært gode. Og så ser de ganske rå ut, skader ikke det heller. 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Umbo said:

Jeg fikk sjansen til å fikle med både Hunter og Felt-modellen nå i helga. Skal ikke påstå at jeg har peiling på materialer, metallurgi og nedkjølingsegenskaper men førsteinntrykket var solid. Gleder meg til å få en sjanse til å prøveskyte, tilbakemeldingene fra kjente som har prøvd er svært gode. Og så ser de ganske rå ut, skader ikke det heller. 

 

Primært jegere som har prøvd den eller - av de du har pratet med? Mulig det må noen lodd til langs chassiet på rifla jeg planlegger...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
On 8/29/2022 at 9:46 AM, Den glade jæger said:

Hej! Hvordan er felt demperen? Er du fornøyd? Jeg vurdere at købe den. Mvh. 

Jeg er fornøyd. Det er ingen tvil om at den reduserer både smell, rekyl og mirage. For de to første elementene er den sånn omtrent som andre dempere av samme størrelse. Vil si litt bedre enn en F&D som jeg har, men selvfølgelig ikke fullt så god demping som Hausken-demperen min i thermoskanne-størrelse. Mye bedre enn de andre med hensyn til mirage og den kjøler seg ned vesentlig raskere enn mine andre dempere. Og så ser den ganske bra ut. Må bare få den ceracoated i samme farge som pipa til Frøken Hansen.

 

For ordens skyld må jeg si at jeg og en av Vanward-gutta kjenner hverandre. Vi er standplassledere på samme skytebane.
 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...